speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het staat super man!
Randje lekker zo laten, ik vind ze zo cool!
Ik ben het wel eens dat je andere met PW lip nog dikke staan, maar dit staat echt niet verkeerd hoor!
Coole foto's ook!
Welke gaan er de 19e onder? of doe je dan links deze en rechts die andere met PW lip!

Randje lekker zo laten, ik vind ze zo cool!

Ik ben het wel eens dat je andere met PW lip nog dikke staan, maar dit staat echt niet verkeerd hoor!

Coole foto's ook!
Welke gaan er de 19e onder? of doe je dan links deze en rechts die andere met PW lip!

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Kan het moeilijk uitleggen maar ik was eigenlijk op zoek naar een slechtweer velg met dezelfde dikke look als de pw's om zo af en toe te wisselen maar nu ik deze erop heb mis ik de pw's dus voor een echte wintervelg (maandje sneeuw ofzo
) vind ik deze wel heel duur dus daarom gaan ze in de verkoop 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
En wat Maurice ook al zei is dat als ik ze als eerste velgen had gekocht en de pw's niet had gehad dan waren ze gewoon echt top geweestspeedy schreef:Kan het moeilijk uitleggen maar ik was eigenlijk op zoek naar een slechtweer velg met dezelfde dikke look als de pw's om zo af en toe te wisselen maar nu ik deze erop heb mis ik de pw's dus voor een echte wintervelg (maandje sneeuw ofzo) vind ik deze wel heel duur dus daarom gaan ze in de verkoop

Onze sponsors