hallo,
deze week een brief gekregen van mini om de countryman te gaan bezichtigen in avant premiere,
hierbij had je de keuze tussen een paar mogelijke data, dus nu was mijn vraag, wie gaat naar waar....
keuze was:
gent : woensdag 8 sept (hier is een varrasende shuttle dienst voorzien. (wie zorgt voor pics?? )
brussel : donderdag 9 sept
antwerpen : 10 sept
luik : zaterdag 11sept
ikzelf zal er in antwerpen bij zijn van 17 tot 20u
4 cities, 4 events
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Smetje, 1 voor Dick 1 voor Becca

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
gelezen op en ander forum
( je kan het maar beter weten ??)
Zij die zich hebben ingeschreven voor de presentatie van de MINI Countryman in Antwerpen of Brussel.
WIJZIGING van LOKATIE !!!
De firma Interparking heeft zich vandaag teruggetrokken, waardoor het huzarenstukje van een landschap na te bouwen op 2 verdiepingen NIET kan doorgaan.
MINI heeft daarvoor vandaag nog 2 nieuwe lokaties vastgelegd, deze zijn definitief !!
Antwerpen -> WAAGNATIE , Rijnkaai Antwerpen (aan't Eilandje)
Brussel -> BRUSSELS KART EXPO, Groot Bijgaarden
( je kan het maar beter weten ??)

Zij die zich hebben ingeschreven voor de presentatie van de MINI Countryman in Antwerpen of Brussel.
WIJZIGING van LOKATIE !!!
De firma Interparking heeft zich vandaag teruggetrokken, waardoor het huzarenstukje van een landschap na te bouwen op 2 verdiepingen NIET kan doorgaan.
MINI heeft daarvoor vandaag nog 2 nieuwe lokaties vastgelegd, deze zijn definitief !!
Antwerpen -> WAAGNATIE , Rijnkaai Antwerpen (aan't Eilandje)
Brussel -> BRUSSELS KART EXPO, Groot Bijgaarden

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Als nog iemand een uitnodiging zoekt, ik heb er nog eentje op overschot, ook twee in de bus gekregen.
Ik ga in gent een kijkje nemen.
Ik ga in gent een kijkje nemen.
Onze sponsors