ja dat was een inkoppertjeMats schreef:Shame on you! Je bent ook al veel te lang niet bij de foodstrip meeting geweest...wall-e schreef:ja klinkt goed the foodstrip (weet trouwens niet of ik die nog kan vinden)

ja dat was een inkoppertjeMats schreef:Shame on you! Je bent ook al veel te lang niet bij de foodstrip meeting geweest...wall-e schreef:ja klinkt goed the foodstrip (weet trouwens niet of ik die nog kan vinden)
Dit klinkt als een uitstekende centrale plek om alle eerdere treintjes samen te laten komen. (vanuit Breda, vanuit Amsterdam, vanuit Utrecht etc)nepnerd schreef:
A1 - Amersfoort (Pompstation PalmPol na knooppunt Hoevelaken, goede plek om treintje vanuit A28 en A27 samen te voegen met treintje vanuit richting A'dam):
........
....
goed bezig marcel!! lekker scherpMarcel Always Open schreef:Dit klinkt als een uitstekende centrale plek om alle eerdere treintjes samen te laten komen. (vanuit Breda, vanuit Amsterdam, vanuit Utrecht etc)nepnerd schreef:
A1 - Amersfoort (Pompstation PalmPol na knooppunt Hoevelaken, goede plek om treintje vanuit A28 en A27 samen te voegen met treintje vanuit richting A'dam):
........
....
Kan er iemand (die daar in de buurt woont) bevestigen dat op deze parking bij Palmpol voldoende ruimte is om heeeeeeeel veel minis bij elkaar te parkeren zonder gevaarlijke situaties.?
Gelet op de groepsgrootte moeten er daarna niet al te veel stops meer komen lijkt me. Als we ook gezellig bij elkaar willen blijven rijden, moet de voorste ook een gematigd tempo aanhouden. 120 km/u voorop = 160 km/u achteraan als de groep meer dan 30 minis bevat.
Wij draaien vlak voor Groenekan erop. We komen vanaf de N230 rondweg Utrecht.MartinG schreef:Ik sluit ook aan Bij tankstation Palmpol na knooppunt hoevelaken. Alleen waar zit deze dan?
Woosh, waar draaien jullie de a27 op? Misschien even afspreken bij die parkeerplek langst de snelweg, vlak na dat je in die bocht onder de snelweg door gaat vlak na het plaatsje Groenekan?
Ja klopt die BP, Gelijk nadat jullie de snelweg opdraaien na het bochtje onder de n230 door. hoelaat verwacht jij ongeveer daar te willen staan?Woosh! schreef:
Wij draaien vlak voor Groenekan erop. We komen vanaf de N230 rondweg Utrecht.
Dus lijkt me prima om de eerst volgende parking er even af te gaan (dat is een tankstation als ik me niet vergis?)
poeh, geen ideeMartinG schreef:Ja klopt die BP, Gelijk nadat jullie de snelweg opdraaien na het bochtje onder de n230 door. hoelaat verwacht jij ongeveer daar te willen staan?Woosh! schreef:Wij draaien vlak voor Groenekan erop. We komen vanaf de N230 rondweg Utrecht.
Dus lijkt me prima om de eerst volgende parking er even af te gaan (dat is een tankstation als ik me niet vergis?)
Half 9 dan doen? Bij de BP GroenekanWoosh! schreef:
poeh, geen idee
dacht dat de tijden tot nu toe een beetje indicatie waren..
echter is het vanaf 10 uur verzamelen in Enschede..
toch zo'n 1,5 uur rijden denk ik, zeker met zo'n trein..
exacte tijd weet ik niet echt.. zeg et maar
Onze sponsors