Hoi,
Ik was dit keer aan de beurt. In de nacht van zondag op maandag omstreeks 03.30 uur zijn alle 4 mijn wielen onder mijn TFSI vandaan gejat (audi rs4 n'we type) en mijn achterruit ingegooid. Diep triest hoor om je auto om 8 stenen voor de deur (appartementencomplex) aan te treffen. De voorkant stond volledig op de remschijven, deels voorover gekukelt. Vreemde is dat iemand heeft112 gebeld, politie is geweest, maar hebben mij niet wakker gebeld. Alleen een briefje onder de ruit. Dat schijnt te maken te hebben met klantvriendelijkheid (niet iemand uit z'n bed bellen..)
Uit het politierapport blijkt dat mijn achter ruit er toen nog gewoon inzat en je raad het al: later hebben ze die er blijkbaar ook nog uitgegooid. En ja mijn wielen zaten alle 4 op slot.
Dan de verzekering bellen: gaf aan dat ik 'm bij eigen dealer wil laten repareren (VDV). Dat kon, maar dat kost me dan wel 200 euro eigen risico en geen recht op gratis vervangend vervoer. Als ik het laat herstellen via een herstelbedrijf dat aangesloten is bij de verzekeraar kost het niks...
Heeft ongeveer een dag geduurd voordat ze de auto hadden opgetakeld. Eerste keer lukte niet, trailer te hoog voor de auto (hij is verlaagd en met 4 thuiskomers nog erg veel lager). De verzekeraar heeft me toen eigenlijk gewoon laten staat. Na enig getouwtrek en mijn enorme woede over de dienstverlening dan toch een andere berger geregeld die het wel kon. Auto is vervolgens netjes afgevoerd en gaat morgen naar VDV.
Intussen moet ik het doen met een 95' Ibiza met heeeeeeel veel roest en deuken (geleend), maar hij rijd en doet het motorisch verder prima.
Ben er kapot van!
Ralph
Velgen gejat
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Velgen gejat
Gelezen op www.seat-online.nl:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
Damn....wat een nachtmerrie....
Helemaal als de verzekering niet echt meewerkt...
Ik dacht even dat jouw velgen waren gejat..
Helemaal als de verzekering niet echt meewerkt...
Ik dacht even dat jouw velgen waren gejat..
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wielsloten of niet, daar zijn ook van die lopers voor te krijgen net als bij sleutels.....
Uiteraard maak je het ze wel lastiger met wielsloten, maar als ze het willen hebben nemen ze het toch wel mee. Gadverdamme, dat zoiets nou moet gebeuren! Echt te triest voor woorden zeg!
Uiteraard maak je het ze wel lastiger met wielsloten, maar als ze het willen hebben nemen ze het toch wel mee. Gadverdamme, dat zoiets nou moet gebeuren! Echt te triest voor woorden zeg!

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Helaas gebeurt iets als dit nog vaker dan we denken. Enkele maanden geleden ook bij de Golf III van de vriendin van m'n collega. Die Golf is van '92 met 15 inch velgen met stoeprandschade, maar toch geprobeerd eronder vandaan te stelen. Een paar wielen lagen los bij de auto en ook een krik. Waarschijnlijk zijn de daders gestoord in hun aktie en gevlucht. Te zielig voor woorden. Neem een krantenwijk en spaar die velgen lekker zelf bij elkaar!!! 

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Bericht
Slotbouten zijn een valse idee van veiligheid.
Ze zijn er haast net zo snel vanaf als een gewone bout, heeft geen enkele zin deze gemonteerd te hebben bij de figuren die echt achter je velgen aan zitten.
Alleen de toevallige dief houd je er mee tegen.
Ze zijn er haast net zo snel vanaf als een gewone bout, heeft geen enkele zin deze gemonteerd te hebben bij de figuren die echt achter je velgen aan zitten.
Alleen de toevallige dief houd je er mee tegen.

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zelfde gedachtengang....
Misschien dan toch 16 verschillende wielsloten erop zetten ipv vier dezelfde
LUV2XLR8 schreef:Gelukkig niet!!! Moet ook toegeven dat de titel anders doet vermoeden...erik-de-perik schreef:Ik dacht even dat jouw velgen waren gejat..
Zelfde gedachtengang....
Misschien dan toch 16 verschillende wielsloten erop zetten ipv vier dezelfde

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Triest zeg... mijn collega heeft het een keer gehad in een parkeergarage in Utrecht.. wat moet je je dan ellendig voelen!

Da´s niet erg handig, als je lek rijdt.Hans schreef:Goed, mijn wielslotsleutel is bij deze uit mijn auto..

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors