Zondag 19 sept: Tukkertocht, laatste info P32
- MissMINI
- Leerling Mini lid
Bericht
Fabian, JunkyXl en H en S,
Count me in!
En dat wordt dan voor 2 personen want manlief wil ook mee
Iemand nog een goede tip voor een hotelletje in de buurt want we willen er maar meteen een weekendje weg van maken aangezien we toch wel een uurtje of 2 bezig zijn om er te komen.
Count me in!
En dat wordt dan voor 2 personen want manlief wil ook mee

Iemand nog een goede tip voor een hotelletje in de buurt want we willen er maar meteen een weekendje weg van maken aangezien we toch wel een uurtje of 2 bezig zijn om er te komen.
MINI ervaring in het leven voor MAXIMAAL genot!
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Daar was ik al een beetje van uitgegaan Daiël, je staat er met z'n tweeen op.speedy schreef:Ik kom met Paoladus met z'n tweeen

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tot 19 september,
Groet,
Hans

Leuk dat jullie ook komen, jullie staan op de lijst. Ik laat de tips over een leuk hotelletje wel even aan Jelle over, die kent volgens mij alle gelegenheden hier in de buurt. Hou wel rekening met het feit dat in dat weekend (vrijdag en zaterdag) de Hellendoorn Ralley wordt verreden.MissMINI schreef:Fabian, JunkyXl en H en S,
Count me in!
En dat wordt dan voor 2 personen want manlief wil ook mee![]()
Tot 19 september,
Groet,
Hans

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Twente wordt natuurlijk niet verkocht.

Dave,WoK schreef:En Smudde nu maar hopen dat er wat verkocht gaat worden na de kennismaking met ..
Twente wordt natuurlijk niet verkocht.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Hou je er wel rekening mee dat je na afloop overhoord wordt over de toertocht en dat diegene die het allerslechts scoort, de hele rekening moet betalen?speedy schreef:Wij komen trouwens alleen voor de bbqis GRATIS he

- cooper ton
- Nieuw Lid
- speedy
- NMC Legend
Bericht
O shit !!! dan toch ook maar een rondje rijden
H en S schreef:Hou je er wel rekening mee dat je na afloop overhoord wordt over de toertocht en dat diegene die het allerslechts scoort, de hele rekening moet betalen?speedy schreef:Wij komen trouwens alleen voor de bbqis GRATIS he
O shit !!! dan toch ook maar een rondje rijden

- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Haha een rondje rijden moet je zeker ja!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Onze sponsors