. Wat is een oude R53 toch fantastisch!!!!!!!!!!! 2009 A3 3.2 V6
- Chill-es
- Volledig MINI minded!

Bericht
2009 A3 3.2 V6
Zojuist weer een nieuwe audi A3 3.2 V6 eigenaar een slapeloze nacht bezorgd door een uitdaging voor tussensprintjes op de A28 te accepteren en hem te vernederen
. Wat is een oude R53 toch fantastisch!!!!!!!!!!! 
. Wat is een oude R53 toch fantastisch!!!!!!!!!!! - BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Winsum
- Chill-es
- Volledig MINI minded!

Bericht
Laat eens zien wat je hebt????? En dan het snot voor je ogen worden gereden... Mwuahahaha
Begrijpelijk dat ie toen zsm weg wilde, was het rood licht of een rood gezicht wat je zag? Zo'n 118d kan met een chip zo 180pk hebben, zie http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Bmw- ... tml#header. Maar hey, nothing beats a mini!!
Die A3 mag dan wel 250pk hebben maar hij is ook dik 1500kg, en dan merk je blijkbaar
Op naar het volgende slachtoffer
Jammer dat er zo weining stoplichten zijn tussen groningen en assen... Moet ik de ontmoeting met een 306 s16 nog noemen? Neeeeeeeh, die uitkomst weet u wel 
Die A3 mag dan wel 250pk hebben maar hij is ook dik 1500kg, en dan merk je blijkbaar
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Noord Holland
Bericht
Laatst vanuit stilstand een motorrijder echt eruit gereden!!
Hij kwam bij het stoplicht tussen de auto's door, ik stond rechts.
Het was een Yamaha offroad / SM model - nieuw. Dikke Acrapovic uitlaten erop. Mooi hoor!!
Het was warm en mijn airco functioneerde nog niet helemaal top, dus ik reed met raampje open.
Toen het licht op groen sprong had ik de start, toen merkte hij dat ik flink optrok dus hoorde ik dat hij ook gas gaf.
Dus ik denk mooi, doorgaan dus!
Ik accelereren door naar z'n 2, en verder naar 3 en ik in m'n spiegel kijken en hij bleef links schuin achter me! Hij kwam er niet langs
En ik kon horen dat hij echt iedere versnelling geheel doortrok (dankzij die dikke Acrapovics natuurlijk
)
FF verder op de ca. 140 km/h, volgens mij 4e versnelling ofzo gas eraf, mocht er maar 70
.
Kwam hij naast me rijden, dikke smile op z'n bek en een duim omhoog!!
Heb ook ff terug mn duim opgestoken, die kerel kon het echt waarderen!
Hij dacht natuurlijk (fout
) eerst: "dat is weer zo'n sjonnie herrie bak" toen ik flink wegtrok bij het stoplicht.
"Die rij ik wel ff weg op m'n motor"... hehehe, maar hij had er echt respect voor!
Wat was mijn dag toen goed zeg... nog nooit zo'n toffe race gehad haha!!

Hij kwam bij het stoplicht tussen de auto's door, ik stond rechts.
Het was een Yamaha offroad / SM model - nieuw. Dikke Acrapovic uitlaten erop. Mooi hoor!!
Het was warm en mijn airco functioneerde nog niet helemaal top, dus ik reed met raampje open.
Toen het licht op groen sprong had ik de start, toen merkte hij dat ik flink optrok dus hoorde ik dat hij ook gas gaf.
Dus ik denk mooi, doorgaan dus!
Ik accelereren door naar z'n 2, en verder naar 3 en ik in m'n spiegel kijken en hij bleef links schuin achter me! Hij kwam er niet langs
FF verder op de ca. 140 km/h, volgens mij 4e versnelling ofzo gas eraf, mocht er maar 70
Kwam hij naast me rijden, dikke smile op z'n bek en een duim omhoog!!
Heb ook ff terug mn duim opgestoken, die kerel kon het echt waarderen!
Hij dacht natuurlijk (fout
"Die rij ik wel ff weg op m'n motor"... hehehe, maar hij had er echt respect voor!
Wat was mijn dag toen goed zeg... nog nooit zo'n toffe race gehad haha!!
MINI COOPER S R53 pre-facelift


- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Noord Holland
Bericht
Ik weet dat het niet reeël klinkt, en zou het zelf ook niet geloven als ik het niet zelf had meegemaakt.
Maar ik rij zelf ook motor, een GSX-R 600, en heb ervaring met meerdere motoren dus weet goed waar ik over praat. Het is zeker geen lulverhaal.
Nou had ik hem natuurlijk verrast met de snelle start (was eerder weg bij het stoplicht) maar hij kon gewoon niet bijtrekken, ik bleef voor hem...
En een zure dag was het niet voor hem, aan zijn lichaamstaal te zien!
Hij vond t net zo mooi als ik
Maar ik rij zelf ook motor, een GSX-R 600, en heb ervaring met meerdere motoren dus weet goed waar ik over praat. Het is zeker geen lulverhaal.
Nou had ik hem natuurlijk verrast met de snelle start (was eerder weg bij het stoplicht) maar hij kon gewoon niet bijtrekken, ik bleef voor hem...
En een zure dag was het niet voor hem, aan zijn lichaamstaal te zien!
Hij vond t net zo mooi als ik
MINI COOPER S R53 pre-facelift


- wall-e
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Castricum
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Als dit toch even een dump van sterke verhalen wordt
Golf r32 zelfde verhaal, heerlijke ontmoeting laatst. Lange oprit snelweg op, ik drong express nog niet aan, kruip langzaam naar hem toe in de bocht, ik zie hem nog kijken, we staan beide met de wielen recht (80 pu) en pats weg
, ik kom binnen no-time naast hem even naar binnen te gluren
. Was voor mij voldoende om te glunderen natuurlijk. Vanwege meer verkeer op de weg (zijn weghelft) ging mijn poot weer even van t gas, moet wel leuk blijven natuurlijk,
Golf r32 zelfde verhaal, heerlijke ontmoeting laatst. Lange oprit snelweg op, ik drong express nog niet aan, kruip langzaam naar hem toe in de bocht, ik zie hem nog kijken, we staan beide met de wielen recht (80 pu) en pats weg
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Noord Holland
Bericht
Maar heb dus ook regelmatig op de GSX-R1000 2005 gereden, die rijdt eigenlijk bijna hetzelfde als mijn 600, maar dan een schep power erbovenop van heb ik jouw daar! Trekt bijv. in z'n 2 op het gas met gemak nog op z'n achterwiel.
Enkelt in het bochtenwerk is het linker, de 600 vergeeft heel snel, maar met de 1000 moet je echt niet teveel gas geven, gaat dan goed fout
En eigenlijk heb je toch wel een beetje gelijk, met de huidige snelheids controles overal is het met de 600 nog iets leuker rijden dan de 1000, op de 600 heb je een stuk sneller de snelheidsbeleving, de 1000 heeft nergens problemen met het vermogen en je zit dan ook zo op de 280 al krijg je het gevoel dat je een beetje snel gaat. (als gaat de 600 dat ook, op de teller
)
Naja, 1000cc is qua power veel leuker dan de 600cc, heb zelf het model 2004 600, echt een super gooi en smijt fiets.Thomas schreef:@Adrenalin Junkie: Dan heb ik niks gezegt, wist niet dat je zelf ook motor rijd! Mooie motoren zijn dat, GSX-R 600. Lijkt me dat een 600 cc-er veel leuker rijden is dan een 1000 cc-er?
Maar heb dus ook regelmatig op de GSX-R1000 2005 gereden, die rijdt eigenlijk bijna hetzelfde als mijn 600, maar dan een schep power erbovenop van heb ik jouw daar! Trekt bijv. in z'n 2 op het gas met gemak nog op z'n achterwiel.
Enkelt in het bochtenwerk is het linker, de 600 vergeeft heel snel, maar met de 1000 moet je echt niet teveel gas geven, gaat dan goed fout
En eigenlijk heb je toch wel een beetje gelijk, met de huidige snelheids controles overal is het met de 600 nog iets leuker rijden dan de 1000, op de 600 heb je een stuk sneller de snelheidsbeleving, de 1000 heeft nergens problemen met het vermogen en je zit dan ook zo op de 280 al krijg je het gevoel dat je een beetje snel gaat. (als gaat de 600 dat ook, op de teller
MINI COOPER S R53 pre-facelift


Onze sponsors













