Zondag 19 sept: Tukkertocht, laatste info P32
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Ida,
IK heb je toegevoegd aan de lijst (op plaats 28)
je weet toch dat NAC en z'n aanhang altijd welkom is in Enschede. Ik bewaar zelfs erg mooie herinneringen aan de laatste wedstrijd tegen NAC vorig jaar. En we hebben laten zien dat we kunnen feeste, dus kom maar op.
@Marting, we kunnen hier wel een paar honderd Mini's kwijt dus kom maar op.
je weet toch dat NAC en z'n aanhang altijd welkom is in Enschede. Ik bewaar zelfs erg mooie herinneringen aan de laatste wedstrijd tegen NAC vorig jaar. En we hebben laten zien dat we kunnen feeste, dus kom maar op.

Laatst gewijzigd door H en S op 31 jul 2010, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Even off-topic.
Voor de voetballiefhebbers hieronder het programma van het betaalde voetbal dat weekend. (heb me beperkt tot de eredivisie). Alle wedstrijden zijn op de radio te volgen en we mijden Almelo.
Speelronde 6
Vrijdag 17-9 (17 september 2010)
De Graafschap - sc Heerenveen
Zaterdag 18-9 (18 september 2010)
FC Groningen - Excelsior
Vitesse - NAC Breda
Willem II - ADO Den Haag
Zondag 19-9 (13 september 2010)
Feyenoord - Ajax
NEC - AZ
Roda JC - PSV
FC Utrecht - VVV-Venlo
Heracles Almelo - FC Twente
Voor de voetballiefhebbers hieronder het programma van het betaalde voetbal dat weekend. (heb me beperkt tot de eredivisie). Alle wedstrijden zijn op de radio te volgen en we mijden Almelo.
Speelronde 6
Vrijdag 17-9 (17 september 2010)
De Graafschap - sc Heerenveen
Zaterdag 18-9 (18 september 2010)
FC Groningen - Excelsior
Vitesse - NAC Breda
Willem II - ADO Den Haag
Zondag 19-9 (13 september 2010)
Feyenoord - Ajax
NEC - AZ
Roda JC - PSV
FC Utrecht - VVV-Venlo
Heracles Almelo - FC Twente

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Deniz, alle info staat nu op de site, had je je al aangemeld?Deniz schreef:Wellicht iets meer details pls? Met alleen zondag 19 september 2010 kan ik niet veel..

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Paul wilt er niks over zeggen
Top dan komen we met 3enH en S schreef:Ida,
![]()
![]()
![]()

Paul wilt er niks over zeggen

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
bedankt, maar er gaat even iets niet goed, ik had me via die PM gister opgegeven voor de BBQ; laten weten met hoeveel we komen etc wat je gevraagd had, ik stond al op de lijst van deelnemers aan de rit
ik zal de volgende keer ff wat duidelijker zijn!
sorry
Groet
Heej,H en S schreef:Mini cabrio, je staat op de lijst.
bedankt, maar er gaat even iets niet goed, ik had me via die PM gister opgegeven voor de BBQ; laten weten met hoeveel we komen etc wat je gevraagd had, ik stond al op de lijst van deelnemers aan de rit

ik zal de volgende keer ff wat duidelijker zijn!
sorry

Groet
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Hallo Minioten,
Nog even voor de volledigheid het volgende:
de organisatie gaat er van uit dat iedereen aan het einde van de dag mee eet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je hoeft je daar dus niet appart voor op te geven. Wel willen we een idee hebben van het aantal mee eters en drinkers Dus als je met meer of minder dan met z'n tween komt zou het prettig zijn als je dat even meldt. Wij gaan anders uit van twee personen per Mini. Dat betekent dus ook dat als je niet mee eet, het ons even laat weten. Het zou jammer zijn als we met emmers eten en drinken blijven zitten. (is bijna net zo erg als tekort komen
)
Groeten.,
de organisatie.
Nog even voor de volledigheid het volgende:
de organisatie gaat er van uit dat iedereen aan het einde van de dag mee eet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je hoeft je daar dus niet appart voor op te geven. Wel willen we een idee hebben van het aantal mee eters en drinkers Dus als je met meer of minder dan met z'n tween komt zou het prettig zijn als je dat even meldt. Wij gaan anders uit van twee personen per Mini. Dat betekent dus ook dat als je niet mee eet, het ons even laat weten. Het zou jammer zijn als we met emmers eten en drinken blijven zitten. (is bijna net zo erg als tekort komen

Groeten.,
de organisatie.

Onze sponsors