veel almelo enschede die niet heel hard gaan, motor nog koud he ..

hier ook al met de uitlaat, maar nu met t spruitje en cat eronder ist echt nog n heul stuk verbeterd hoor!! => TIP!!mikkie23 schreef:Hahah sinds ik mn uitlaatje er onder heb geef ik ook meer gas in parkeergarages..Vooral de parkeergarage van mijn werk
Fascinerend om dit te lezen. Ik krijg mijn R53 niet onder de 9,5 l/100kmJunkyXL schreef:en dan ist verbruik nog erg hoor... ik heb em eerder ook al op 7 en n heel klein beetje gehad, met stukjes 200 plus ertussen
veel almelo enschede die niet heel hard gaan, motor nog koud he ..
Dan heb jij vermoedelijk een heel rijke map,tenzij je hem constant op zen staart trapt.Heb je toevallig geen works mapping erop staan?AA-16V schreef:Fascinerend om dit te lezen. Ik krijg mijn R53 niet onder de 9,5 l/100kmJunkyXL schreef:en dan ist verbruik nog erg hoor... ik heb em eerder ook al op 7 en n heel klein beetje gehad, met stukjes 200 plus ertussen
veel almelo enschede die niet heel hard gaan, motor nog koud he ..... En ik ben ook een vrij normaal rustige chauffeur.
Is jouw software aangepast?
Grtn,
Gerrit
geen idee, ik ben geen programmeur, weet wel dat deze software custom op onze mini is geschreven...cooperke s schreef:Dan heb jij vermoedelijk een heel rijke map,tenzij je hem constant op zen staart trapt.Heb je toevallig geen works mapping erop staan?
Onze sponsors