Dames en heren,
Ik heb geen idee waar ik dit zou moeten plaatsen daarom maar hier.
Over twee weken ga ik naar het Gardameer op vakantie. Ik heb de keuze uit twee automobielen om mee te nemen op die reis, een R50 cooper en een R56 cooper. Uitrusting is bijna hetzelfde het enige verschil zijn de wielen, de R56 staat op 18 inch en de R50 op 15 inch. Verbruik interesseert me geen reet dus dat maakt niet uit.
De vraag is dus: Welke neem jij mee? Heb voor het gemak maar even een poll toegevoegd.
R56 of R50 voor vakantie
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mowah de R56 heeft 18 inch plus het sportonderstel dus die is redelijk stug, de R50 is in dat opzicht relaxter. Qua geluid is de R56 weer de baas die is een stuk stiller en heeft een 6 dus minder toeren.
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moeilijke keuze...
Ben zelf vorig jaar in m'n R50 met 18" naar Italië gereden en dat ging prima. Wel een beetje gaar na een dagje stuiteren. Het nadeel vind ik dat de italiaanse binnenwegen niet altijd even goed zijn. Ik heb een paar keer een flinke klap op m'n velgen gehad omdat hobbels in de weg (bijna) nooit worden aangegeven.
Maar er is niets leuker dan een mooie bergtocht met haarspeldbochten in een MINI!!
Omdat m'n MINI nu verlaagd is en de vering nog stugger, hebben we besloten om dit jaar niet met de MINI te gaan. En m'n vader boodt spontaan z'n Audi A6 aan... Ik ga dus voor comfort (en behoudt van de MINI), daarom raad ik je de R56 aan. Iets meer comfort en toch MINI (jij wel
)
Ben zelf vorig jaar in m'n R50 met 18" naar Italië gereden en dat ging prima. Wel een beetje gaar na een dagje stuiteren. Het nadeel vind ik dat de italiaanse binnenwegen niet altijd even goed zijn. Ik heb een paar keer een flinke klap op m'n velgen gehad omdat hobbels in de weg (bijna) nooit worden aangegeven.

Maar er is niets leuker dan een mooie bergtocht met haarspeldbochten in een MINI!!

Omdat m'n MINI nu verlaagd is en de vering nog stugger, hebben we besloten om dit jaar niet met de MINI te gaan. En m'n vader boodt spontaan z'n Audi A6 aan... Ik ga dus voor comfort (en behoudt van de MINI), daarom raad ik je de R56 aan. Iets meer comfort en toch MINI (jij wel

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
En je pa wilde dan natuurlijk de MINI?Cannuccia schreef:Moeilijke keuze...
Ben zelf vorig jaar in m'n R50 met 18" naar Italië gereden en dat ging prima. Wel een beetje gaar na een dagje stuiteren. Het nadeel vind ik dat de italiaanse binnenwegen niet altijd even goed zijn. Ik heb een paar keer een flinke klap op m'n velgen gehad omdat hobbels in de weg (bijna) nooit worden aangegeven.![]()
Maar er is niets leuker dan een mooie bergtocht met haarspeldbochten in een MINI!!![]()
Omdat m'n MINI nu verlaagd is en de vering nog stugger, hebben we besloten om dit jaar niet met de MINI te gaan. En m'n vader boodt spontaan z'n Audi A6 aan... Ik ga dus voor comfort (en behoudt van de MINI), daarom raad ik je de R56 aan. Iets meer comfort en toch MINI (jij wel)

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
. En dat kan niet met m'n verlaging, dan ligt binnen een dag de bumper eraf denk ik...
Nee, ik denk dat ik m'n broertje blij maak met de MINI en m'n moeder dan in zijn Stilo.
Wat een geschuif...
P.S. sorry 4 off-topic
Haha, nee de BMW van m'n moeder... maar ik denk niet dat ik m'n moeder met de MINI laat rijden. Ze kan nog al... hoe zeg ik dat netjes.... onstuimig rijdenMaVaEe schreef:En je pa wilde dan natuurlijk de MINI?Cannuccia schreef:Moeilijke keuze...
Ben zelf vorig jaar in m'n R50 met 18" naar Italië gereden en dat ging prima. Wel een beetje gaar na een dagje stuiteren. Het nadeel vind ik dat de italiaanse binnenwegen niet altijd even goed zijn. Ik heb een paar keer een flinke klap op m'n velgen gehad omdat hobbels in de weg (bijna) nooit worden aangegeven.![]()
Maar er is niets leuker dan een mooie bergtocht met haarspeldbochten in een MINI!!![]()
Omdat m'n MINI nu verlaagd is en de vering nog stugger, hebben we besloten om dit jaar niet met de MINI te gaan. En m'n vader boodt spontaan z'n Audi A6 aan... Ik ga dus voor comfort (en behoudt van de MINI), daarom raad ik je de R56 aan. Iets meer comfort en toch MINI (jij wel)

Nee, ik denk dat ik m'n broertje blij maak met de MINI en m'n moeder dan in zijn Stilo.
Wat een geschuif...

P.S. sorry 4 off-topic

Onze sponsors