Berthil, de Zwarte (Nera)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 jun 2010, 15:29

ziet er netjes uit !
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

10 jul 2010, 22:13

Hey wat is dat. Mijn cabrio op de webcam van de Ring vandaag :mrgreen:

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2010, 22:28

vertel, hoe ging die?!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

10 jul 2010, 22:36

Het ging eigenlijk boven verwachting.
Maar het was vooral leuk om helemaal open al die lawaaibakken voorbij te horen knallen :)
Hier en daar heb ik nog wel een BMW op semi-slicks kunnen verrassen, die keken raar op toen een MINI cabriootje hun in kwam halen :)
Ook die Zweedse Focus RS achter mij op de foto heeft mij niet ingehaald.
Helemaal geprepareerd met semi-slicks, helm op en handschoenen aan maar je kan eerst beter in een oud Corsaatje de baan leren kennen anders sta je voor paal.

Ik mijn Cabrio ook speciaal 'geprepareerd' maar hopelijk staat dat duidelijk op wat foto's van Ringfotografen :)
Gefilmd heb ik ook met de key-chain cam. Die zijn geloof ik wel goed gelukt, die zijn nu aan het converteren om te bewerken.
iDarkDesign
Transformer

11 jul 2010, 00:57

Haha wat moet dat een andere beleving zijn! Tof dat je dit ook doet. Nu niet doorslaan en dan straks 2 van die racebakken hebben staan!

iDD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 jul 2010, 01:59

Om die Duitsers wat te stangen vandaag lekker in een oranje shirt en Beessie op de antenne rondgetourd door Duitsland op en neer naar de Ring :mrgreen:

Afbeelding

@iDD Wanner ga jij met dat nieuwe apparaat naar de Ring :)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 jul 2010, 02:27

Video met de highlights van vandaag. Dit is dus van 3 ronden want de Ring ging zoals gewoonlijk weer veel te laat open waardoor er maar een uur over was om te rijden.

De 4e ronde is de snelste en die komt mogen als die klaar is met uploaden.
Marcel Always Open
Cabrio-King

11 jul 2010, 08:55

Mooie film. Je kunt ook duidelijk zien dat motorrijders en auto's totaal anders rijden op het circuit (alhoewel die ene motor best aan de kant had kunnen gaan)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 jul 2010, 09:46

Die motor kent de baan niet. Iedere bocht van zijn gas af waardoor ik bijna achterop hem knalde.
Hij had me inderdaad wel voorbij mogen laten gaan maar zijn vriendjes reden er voor en dan kan je natuurlijk niet als enigste voorbij gestoken worden door een Mini :)

Hier het snelste volle rondje van de 4.

coendek
Stoepsleutelaar

11 jul 2010, 09:55

Berthil schreef:Om die Duitsers wat te stangen vandaag lekker in een oranje shirt en Beessie op de antenne rondgetourd door Duitsland op en neer naar de Ring :mrgreen:

Afbeelding

= WIN :lol:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jul 2010, 11:35

Mooie films van de Ring en natuurlijk jullie vakantie, Berthil! :D

Het lijkt me ook heel prettig om als motorrijder een MINI op je kentekenplaat te hebben... Daarom lijkt het mij niet meer dan normaal dat je ruimte maakt voor het volk wat niet hun eerste rondje aan het maken is. Het is ook wel typerend dat hij op dat rechte stuk plotseling wel de gaskraan weet te vinden.

Je rijdt naar mijn idee wel netjes je rondjes, Berthil. In de diverse filmpjes zie ik regelmatig dat sommige gasten hun auto's gewoon tussen de rand van het asfalt en medeweggebruikers in proppen, terwijl jij veel meer wacht tot je voorgangers aan de kant gaat.
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jul 2010, 11:45

in je eerste filmpje viel me die witte porsche erg tegen gezien hoe die eerst wel langs je heen kwam, maar even verderop komt iets zwarts langs, buitenlangs, wauw, die weet wel van wanten zo te zien, niet?! en dn die blauwe opel kadett die je inhaald.... lol Je 2e filmpje geeft n fout bij mij nu ..

en dan op 3/4 die witte rs of wat t is, wauw wat snel... en dan geef jij die witte opc nog even autorijles, stoer man in een cabrio!!!

jj
iDarkDesign
Transformer

11 jul 2010, 12:04

2e filmpje geeft ook hier een error.

Ik durf nog niet Berthil. Ik heb de Exige nog niet onder controle. Ik zit regelmatig filmpjes te kijken van Exiges op de ring, maar ik heb nog niet het vertrouwen met haar dat ik de baan al op durf. (En het is ZO HEET!)

Maar het gaat dit jaar nog gebeuren!

iDD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 jul 2010, 16:09

2e filmpje doet het nu ook, iets te vroeg gepost na uploaden denk ik.
Waar ik dus ho ho roep komt die stomme langzame huur-Swift opeens naar binnen in de bocht.

Die motor zat al een hele tijd voor me (wat niet op de film staat) dus ik zit er inderdaad vrij kort op maar geen moment heb ik hem er naast gezet al had dat wel gekund. Ik haal altijd alleen in als ik een knipperlicht heb gezien, zeker bij motoren. Het is geen wedstrijd op de Ring, we rijden er bij het Touristenfahren allemaal voor onze lol ongeacht waar je in rijdt. Alleen nemen sommige het wat te serieus en denken dat ze met een race bezig zijn.

De Cabrio heeft het ondanks zijn 300 kg! meergewicht en 40 pk verschil t.o.v. de Blauwe erg goed gedaan vond ik. 1 minuut langzamer over de Ring dan de Blauwe. 300 kg merk je natuurlijk wel in bochten, remmen en accelereren al is de Cabrio ook niet helemaal standaard gezien de 215 pk, GP intercooler, Leda onderstel, camber op de voorwielen en M7 understrut systeem. De (R56) remmen hadden het zwaar maar geen moment fading al heb ik niet voor elke bocht vol op de rem gestampt waar het een paar bochten achter elkaar bergafwaarts gaat (t/m Breidscheid).
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 jul 2010, 16:26

Nog een fotootje van zaterdag.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”