Mijn PWR53 veranderingen: grill gemonteerd
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
@denizg:
Ik heb er inderdaad geen spacers op zitten, dus dat zou het ook niet kunnen zijn.
Mijn auto is net weer opgehaald, maar ik zal de tip van berthil doorgeven aan de garage ;-)
alle hulp is natuurlijk mooi mee genomen...
Ik heb er inderdaad geen spacers op zitten, dus dat zou het ook niet kunnen zijn.
Mijn auto is net weer opgehaald, maar ik zal de tip van berthil doorgeven aan de garage ;-)
alle hulp is natuurlijk mooi mee genomen...
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
Hij is weer terug, uitlijnen wat het probleem uiteindelijk.
Gaat weer als een zonnetje, gelukkig dus niks met de aandrijving of iets dergelijks.
Gr,
Arjen
Gaat weer als een zonnetje, gelukkig dus niks met de aandrijving of iets dergelijks.
Gr,
Arjen
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
Zo... ben ff een tijdje niet op het forum geweest, was mijn inlognaam vergeten
Zo naar ZV, helaas zelf niet de baan op, want ik heb wat probleempjes met de mini...
2 wiellagers voor kaduk, motorsteun blijkt al een tijd te zijn gescheurd (zit nog wel een beetje vast...)
Dit eerst maar eens laten fixen natuurlijk.
Ook bezig met stripes, deze komen er zsm aan, maar ik ben nog niet helemaal uit over de kleuren.
Ik wil het in 2 kleuren doen, en zit nu sterk te denken aan zwart/fel oranje of zwart/ diep paars
Eers nog maar eens ff photoshoppen om te kijken wat het mooiste uit gaat komen.
En ik denk er ook aan om deze terug te laten komen op de zijkant van de auto.
Wat vinden jullie van dit idee?
Ik vind m zo nog een beetje saai namelijk
gr,
Arjen
Zo naar ZV, helaas zelf niet de baan op, want ik heb wat probleempjes met de mini...
2 wiellagers voor kaduk, motorsteun blijkt al een tijd te zijn gescheurd (zit nog wel een beetje vast...)
Dit eerst maar eens laten fixen natuurlijk.
Ook bezig met stripes, deze komen er zsm aan, maar ik ben nog niet helemaal uit over de kleuren.
Ik wil het in 2 kleuren doen, en zit nu sterk te denken aan zwart/fel oranje of zwart/ diep paars
Eers nog maar eens ff photoshoppen om te kijken wat het mooiste uit gaat komen.
En ik denk er ook aan om deze terug te laten komen op de zijkant van de auto.
Wat vinden jullie van dit idee?
Ik vind m zo nog een beetje saai namelijk
gr,
Arjen
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
Na de Meeting van afgelopen zaterdag in lelystad was ik er toch wel over uit dat mijn PW S nog wel wat extra's kon gebruiken.
Als eerste is deze onderweg:

Ik kende deze uitvoering zelf nog niet, dus maar hopen dat het in een keer past
Als het goed is moet de Grille het weekend binnen zijn.
Daarnaast nog een openlucht filter van K&N erbij, en ik denk in September ook eens kijken wat beek nog voor mooi's in petto heeft
Ook over de striping ben ik het eens geworden: dubbele door t midden, zwart, met een dun rood randje aan de buitenrand in de kleur van het S logo
En ik denk dat ik ook nog eens op zoek ga naar zwarte ringen voor om de voor lampen, maar dat weet ik nog niet zeker...
Als eerste is deze onderweg:

Ik kende deze uitvoering zelf nog niet, dus maar hopen dat het in een keer past
Als het goed is moet de Grille het weekend binnen zijn.
Daarnaast nog een openlucht filter van K&N erbij, en ik denk in September ook eens kijken wat beek nog voor mooi's in petto heeft
Ook over de striping ben ik het eens geworden: dubbele door t midden, zwart, met een dun rood randje aan de buitenrand in de kleur van het S logo
En ik denk dat ik ook nog eens op zoek ga naar zwarte ringen voor om de voor lampen, maar dat weet ik nog niet zeker...
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor die ondergril moet je wel wat aanpassen aan je bumper. Even de zoekfunctie gebruiken voor tips.
Ik zou geen zwarte koplampringen doen, maar PW. Anders lijkt het net een pandabeer....
Ik zou geen zwarte koplampringen doen, maar PW. Anders lijkt het net een pandabeer....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
@mushrob
Daar zit wat in ja! pw is een heel goed plan!
mag mijn vriendin dan wel voor Panda werken, maar dat betekend inderdaad niet dat ik in een panda wil rondcruzen
Daar zit wat in ja! pw is een heel goed plan!
mag mijn vriendin dan wel voor Panda werken, maar dat betekend inderdaad niet dat ik in een panda wil rondcruzen
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
Als je heel goed kijkt, zie je dat ik deze op 2hands be heb gevonden, en ik kende deze grill ook niet namelijk.
Vandaar spannend, en wat Mushrob net al aangeeft is dat er hier en daar wat veranderd zou moeten worden, dus daar ga ik maar ff goed naar zoeken.
Ik heb er 110 voor betaald, maar wat deze nu daadwerkelijk kost
dat weet ik niet eens...
Als het goed is heb ik wel een partnr, dus ik zal eens ff gaan zoeken voor jou!
Klopt helemaal, is voor een R53...mikkie23 schreef:Mooie grill, beetje de R56 look... Waar heb je deze weg![]()
en als ik zo brutaal mag zijn wat kost het? vind hem wel erug vet namelijk!
Edit: dit is toch een grill voor de R50/R53? of ben ik nou
Als je heel goed kijkt, zie je dat ik deze op 2hands be heb gevonden, en ik kende deze grill ook niet namelijk.
Vandaar spannend, en wat Mushrob net al aangeeft is dat er hier en daar wat veranderd zou moeten worden, dus daar ga ik maar ff goed naar zoeken.
Ik heb er 110 voor betaald, maar wat deze nu daadwerkelijk kost
Als het goed is heb ik wel een partnr, dus ik zal eens ff gaan zoeken voor jou!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
ja, lijkt een gril voor R50etc, maar het gaas is van een R56.....vreemd..
waar heb je deze vandaan Arjan?
waar heb je deze vandaan Arjan?
MINI Dubman '07 PureSilver

- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
ja klopt, Spenki had em zelf gefixed. Deze lijkt gewoon een aftermarket versie te zijn, wel gaaf. Hele andere look met R56 gaas erin.
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Onze sponsors