Als jij nou een krantenwijk neemt, dan hoef je niet bij je vader te bietsen voor een doosje paperclips!RobbeDoes schreef:alles is te koop heaJunkyXL schreef:heeft dit te maken met hoe deze mini specifiek presteert nu ?GreyCooperS schreef:Whaaaa...ik wil ook een R53![]()
![]()
Saphira; ingesneeuw p36
- DrAtomic
- Be Mini

Bericht
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!

Bericht
iemand surgesties?
haha ik ben laatste tijd nog wel aan het denken wat ik wil gaan doen kwa beetje werke.. krantenwijk heb ik al gedaan vroeger voor dat ik pfeiffer kreeg! maar dat verdient voor geen 1ne meter...DrAtomic schreef:Als jij nou een krantenwijk neemt, dan hoef je niet bij je vader te bietsen voor een doosje paperclips!RobbeDoes schreef:alles is te koop heaJunkyXL schreef:
heeft dit te maken met hoe deze mini specifiek presteert nu ?![]()
![]()
iemand surgesties?
- DrAtomic
- Be Mini

Bericht
Sjah dat laat ik me geen twee keer zeggen natuurlijk!
Ben je wel een beetje braaf geweest met de toeren?GreyCooperS schreef:Ik heb hem net even gehaald bij de APK boer..
Whaaaa...ik wil ook een R53![]()
Wss morgen op de bank en verder afbouwen. Alleen nog wachten op de aansluitingen tussen de olieloeler en de thermo....
Daaf,
Als je wil kan je morgen , einde dag, rijden..moet je wel ff terug voor de koeler...
- DrAtomic
- Be Mini

Bericht
Iets slims bedenken ala Ben Woldring!RobbeDoes schreef:haha ik ben laatste tijd nog wel aan het denken wat ik wil gaan doen kwa beetje werke.. krantenwijk heb ik al gedaan vroeger voor dat ik pfeiffer kreeg! maar dat verdient voor geen 1ne meter...DrAtomic schreef:Als jij nou een krantenwijk neemt, dan hoef je niet bij je vader te bietsen voor een doosje paperclips!RobbeDoes schreef:
alles is te koop hea![]()
![]()
iemand surgesties?
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!

Bericht
iemand sugesties voor een goed idee voor een site?
ik was eigenlijk aan het denken om bij de obelink te gaan werken... das hier vlak bij( iedereen kent de obelink welt toch?)
DrAtomic schreef:Iets slims bedenken ala Ben Woldring!RobbeDoes schreef:haha ik ben laatste tijd nog wel aan het denken wat ik wil gaan doen kwa beetje werke.. krantenwijk heb ik al gedaan vroeger voor dat ik pfeiffer kreeg! maar dat verdient voor geen 1ne meter...DrAtomic schreef:
Als jij nou een krantenwijk neemt, dan hoef je niet bij je vader te bietsen voor een doosje paperclips!![]()
iemand surgesties?
iemand sugesties voor een goed idee voor een site?
ik was eigenlijk aan het denken om bij de obelink te gaan werken... das hier vlak bij( iedereen kent de obelink welt toch?)
- Beek Auto Racing
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
en voor diegene die denken, wat remt die Klaas raar...ff de nieuwe schijven en blokken inremmen
en voor diegene die denken, wat remt die Klaas raar...ff de nieuwe schijven en blokken inremmen
MINI accessoires, tuning en onderhoud

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
- iDarkDesign
- Transformer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het feit dat je wielen verder naar buiten komen, verhoogt je spoorbreedte en dat verhoogt je stabiliteit in de bochten.
Spacers echter, brengen extra onafgeveerd gewicht met zich mee. En ze zouden, naar verluidt, extra slijtage kunnen veroorzaken bij de lagers.
Heb zelf meer dan een jaar met spacers rondgereden en ik merk geen verschil met of zonder. Heb dan ook maar een gewonde Cooper D en geen R53-bom
Ben nu in de les, dus kan niet naar dit heerlijk filmpje kijken
Ja en nee.DrAtomic schreef:Kost me dat geen wegligging? Fijne fotoos weer trouwens.... Als het me geen wegligging kost en jullie hebben ze liggen doe het er dan maar gelijk bij....Beek Auto Racing schreef:Zo lieve jongens en meisjes, graag even aan Ome Daaf meegeven dat er wel een spacertje tussen kan![]()
Wat ze mogen idd wel wat naar buiten toe.
Daaf
Het feit dat je wielen verder naar buiten komen, verhoogt je spoorbreedte en dat verhoogt je stabiliteit in de bochten.
Spacers echter, brengen extra onafgeveerd gewicht met zich mee. En ze zouden, naar verluidt, extra slijtage kunnen veroorzaken bij de lagers.
Heb zelf meer dan een jaar met spacers rondgereden en ik merk geen verschil met of zonder. Heb dan ook maar een gewonde Cooper D en geen R53-bom
Ben nu in de les, dus kan niet naar dit heerlijk filmpje kijken
Onze sponsors