Ben je ooit bekeurd?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).

Ben je ooit bekeurd (auto gerelateerd)?

Nee, nog nooit.
5
6%
Ja, een keertje maar
7
8%
Ja, een keer of drie maximaal
12
14%
Ja, rond de vijf ofzo
19
23%
Ja, te veel en te vaak
41
49%

Totaal aantal stemmen: 84
de_jeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 mei 2010, 23:59

5 jaar.

De laatste:
22 te hard, bumperkleven en voeren van mistverlichting, achter een golf tdi van de politie. Ze haalden mij eerst rechts in door verkeerd voor te sorteren, en ik als de rust zelve wilde daar dus iets van gaan zeggen, jammer genoeg was de golf grijs en dus undercover :lol: (als respons op mijn opmerking zei de agent touwens dat hij bezig was met het uitoefenen van zijn werk, maar hij had dus geen tijd voor een stoplicht dat op rood stond, maar wel voor een stompzinnige discussie met mij :s )

Verder buiten bovenstaande:
3 keer te hard snelweg 1 keer bebouwde kom.
1 keer mistverlichting.
Verkeerd voorsorteren.
1 keer rood licht (was niet express, zag het niet)
1 keer doorgetrokken streep.
En een keer aangesproken op 'bijzonder' rijgedrag door een super mooie ronde bocht. :mrgreen:
Its never to late to get yourself a MINI
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

19 mei 2010, 00:44

1tje :lol: tegen het verkeer inrijden :s bij me om de hoek, scheelt me 5 drempels dusja it's woth it :mrgreen: in nu 3,5 jaar tijd

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

19 mei 2010, 00:45

De bestuurder van de blauwe kreeft heeft nu zo'n 34 jaar het papiertje. :shock:
Al enkele 100.000'en kilometers er op zitten.

Volgens mij wel de meeste km's in het buitenland, iig met de blauwe kreeft zeker.

Volgens mij heb ik altijd veel geluk tot nu toe want op alle wegen kan ik de max toegestane snelheid vaak
goed lezen en staat de naald er dan keurig rechts van. :mrgreen:

Tot ik de MINI kocht volgens mij hooguit twee of drie voor net een te hoge snelheid. :D

Met de TBL-MINI, die ik nu al weer ruim 6 jaar heb, op 196.500 km staat, waarvan ik er 185.000 mee
gereden heb.
Vier voor ook weer iets te hoge snelheid, en 1 voor een rood licht. (mooi niet) :D
Nooit aan de kant gezet. :cry:

Weten sommige van jullie nog dat veldwachtertje dat mij bij de rit in Limburg een bekeuring gaf voor
overbodig toeteren. (120 eurie) Nooit meer wat van gehoord. (had het ook zeker aangevochten):p

Oja, 2 jaar geleden in een verboden zone in Senna gereden, (Toscane) maar die is verjaard. :lol:
En ook geflitst in Wales, Engeland en Frankrijk. Hier nooit wat van gehoord.
Wel 1 in Duitsland, ook iets te hard. (met een mooie foto)

Best braaf toch. :lol:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 mei 2010, 01:52

Tja, wat versta je onder bekeurd?

Ik krijg wel is brieven uit het buitenland en ben de tel een beetje kwijtgeraakt in Nederland.

Meeste bekeuringen waren voor onzin, zeker 20+ parkeerboetes toen ik nog geen vergunning had. 1 keer voor een rood stoplicht dat oranje was een boete gehad. En verder vooral kleine snelheidsovertredingen. Recent m'n 2e bekeuring uit Zwitserland gehad voor lichte snelheidsovertreding. Uit Duitsland twee brieven gehad, 1 voor te weinig afstand (25 meter bij 100 km/h :s) en de andere voor snelheid maar hoefde beide niet te betalen. Antwerpse politie stuurde me recent ook een brief vanwege snelheidsovertreding in een 30 km/h tunnel in het centrum :shock: In Amerika 2 keer aangehouden vanwege snelheid tijdens de Cannonball Run in Mississippi en Texas. Tijdens Top Run 2 keer aangehouden in Croatië voor snelheid. In Slowakije aangehouden voor snelheid en niet bezitten van een vignet (kwamen weg met het kopen van een vignet á 4 euro). In Groningen geflitst tijdens de Gumball dit jaar, 15 km/h te hard op de ring daar om 3 uur s'nachts :s Hoogste bekeuring die ik gehad heb was op de A12 tussen Ede en Arnhem, gevolgd maar niet staande gehouden door een off-duty agent die me onder andere rechts inhalen (Duitser in oude Mercedes reed 60 op de linkerbaan) en snelheid (geklokt 30 km/h te snel net na het bord 100 km/h bij Arnhem) aangesmeerd heeft, samen goed voor zo'n 420 euro na verhoging...

Valt op zich wel mee gezien de 100.000+ km's die ik de laatste jaren gereden heb, veelal iets boven de maximum snelheid...
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 mei 2010, 01:54

En ben 2 keer gestopt voor het niet hebben van een nummerplaat aan de voorkant vorig jaar, maar beide keren namen ze m'n smoesjes voor lief en kon ik zonder boete m'n weg vervolgen.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mei 2010, 08:57

Des schreef:Antwerpse politie stuurde me recent ook een brief vanwege snelheidsovertreding in een 30 km/h tunnel in het centrum :shock:
Ja, die nieuwe tunnels hebben een snelheidslimiet van 30km/h en in eentje (dat ik toch zeker weet) staat een flitspaal ;)
Mini An
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

19 mei 2010, 09:56

De Mini nu anderhalve maand en de eerste is binnen :oops:
Snelheid..... Gaat te gemakkelijk met de S! Moet me aanleren om de cruise control in te stellen op de max. snelheid en 'm daar te laten staan denk ik :(
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mei 2010, 13:07

Mini An schreef:De Mini nu anderhalve maand en de eerste is binnen :oops:
Snelheid..... Gaat te gemakkelijk met de S! Moet me aanleren om de cruise control in te stellen op de max. snelheid en 'm daar te laten staan denk ik :(
Herkenbaar. Zo ben ik hier in Nijmegen ook al 3x genaaid. Vlak na een stoplicht, lege weg wel binnen bebouwde kom (voor de nijmegenaren: 2x op heyendaalseweg, 1x op hatertseweg en alle 3 toevalligerwijs rond 20.00 's avonds :s ) trek je even lekker op vanaf stilstand, ga je net over de 50 en flits... zuur!!
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 mei 2010, 13:36

Ik herken in Nijmegen tegenwoordig de flitswagens (je leert ze kennen).
Voeg ze altijd toe aan flitsservice en kijk zelf ook altijd op de mobiele site van ze.
Marcel Always Open
Cabrio-King

19 mei 2010, 20:41

ik krijg nooit bekeuringen :lol:

Afbeelding :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
GreyCooperS
Forum Junky

19 mei 2010, 21:00

Volgens mij zat Marcel net te denken..Mmhh, is dat een came...FLITS :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
maus105
Bonkey

19 mei 2010, 21:21

:lol:
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

19 mei 2010, 21:27

ik heb er sinds januari met mijn nieuwe clubbie al 3 binnen, 2 boetes voor parkeren en 1 voor snelheid, en in geen van deze gevallen was ik de bestuurder, en bedankt Olaf :p maar hij mag ze lekker zelf betalen :P
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mei 2010, 22:42

Mini Poeper schreef:Ik herken in Nijmegen tegenwoordig de flitswagens (je leert ze kennen).
Voeg ze altijd toe aan flitsservice en kijk zelf ook altijd op de mobiele site van ze.
klopt, staan ook bijna altijd op dezelfde plekken. Altijd zo'n saaie grijs/blauwe mazda 3, en een donkerblauwe golf plus op de haterseweg vlak bij de molen en op het laatste stukje sint annastraat vlak voor de rijksweg. Blijf het kl**tzakken vinden.

sein ook altijd met m'n grootlicht als ik er een gespot heb naar tegemoet komend verkeer. Riskeer graag een boete voor het onnodig grootlicht seinen als ik daarmee 3 andere kan helpen een laffe bekeuring te voorkomen.
DrAtomic
Be Mini
Be Mini

20 mei 2010, 00:10

Marcel Always Open schreef:ik krijg nooit bekeuringen :lol:

Afbeelding :lol:
Wat is er met je verwarming en waarom willen ze daar geld voor? :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”