@quattro gmbh: super! We houden je op de hoogte
Gum'ball 3000 - MINI Edition - Summer 2011 (tijdelijk)
- Mats
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen dagen. De ideeën stromen binnen en het gaat helemaal de goede kant op! Ik ga echter morgen richting China dus ben even afwezig. Begin juni (als ik terug ben) ga ik met Deniz (en wellicht anderen) rond de tafel en dan gaan we proberen wat grote stappen te zetten (ook voor de testrun deze zomer). Super deze reacties allemaal en we gaan zo door! Dit gaat te gek worden!
- red_devil
- Bijna verslaafd

Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Beste Organisatie,
Het grappige is dat ik ongeveer een jaar geleden hier op het forum heb laten weten dat 1 van mijn ideeën een gumball was voor mini's. Daar ben ik dan ook een tijdje mee bezig geweest, maar er ging teveel tijd inzitten in mijn eentje. Ik zou jullie graag willen helpen, heb nog een paar goede en leuke ideeën voor de run.
ik hoor graag van jullie!
Het grappige is dat ik ongeveer een jaar geleden hier op het forum heb laten weten dat 1 van mijn ideeën een gumball was voor mini's. Daar ben ik dan ook een tijdje mee bezig geweest, maar er ging teveel tijd inzitten in mijn eentje. Ik zou jullie graag willen helpen, heb nog een paar goede en leuke ideeën voor de run.
ik hoor graag van jullie!

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- Aldwin
- 4 op een rij!

Bericht
ff onder het stof vandaan, maar kunnen we hier iets mee?
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... sc&start=0
bv sponsoring
hebben we nog BN'ers met een Mini?
en veel geld om mee te gaan stappen
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... sc&start=0
bv sponsoring
hebben we nog BN'ers met een Mini?
en veel geld om mee te gaan stappen
- Maxim de Belg
- Nieuwsgierig

Bericht
Dit lijkt me een zeer leuk inititiaf dat ik op de voet zal volgen. Misschien zou het een goede zaak zijn mails te sturen naar MINI dealers in zowel België als Nederland die ons wel zouden kunnen helpen met van ales?
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
Wat een gaaf idee!!!!
Zet mij maar op het lijstje voor interesse, kan nu nog niet exact aangeven of ik dit ga redden.
Ik vind het een super initiatief dit, en ik droom altijd al van een gumball!!!
gr,
Arjen (AKA A.J. the Schnitzz)
Zet mij maar op het lijstje voor interesse, kan nu nog niet exact aangeven of ik dit ga redden.
Ik vind het een super initiatief dit, en ik droom altijd al van een gumball!!!
gr,
Arjen (AKA A.J. the Schnitzz)
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors