aii nu heb ik weer wat de denken!!
Cooper Chili uncomfortable
- MiniQuest
- One wheel wonder

Bericht
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat ik nog maar 1 keer een mini in deze kleur heb zien rijden. En ik woon in het gooi. Geloof me, daar rijden er miljoenen. Soort van.
Misschien zijn er veel geleverd in deze kleur, maar ik ben ze niet tegengekomen.
Ik wil het niet overdrijven, maar deze kleur is ook een head-turner. Het moet de kleur wel zijn, want verder istie optisch niet echt 'dik' ofzo.
Misschien zijn er veel geleverd in deze kleur, maar ik ben ze niet tegengekomen.
Ik wil het niet overdrijven, maar deze kleur is ook een head-turner. Het moet de kleur wel zijn, want verder istie optisch niet echt 'dik' ofzo.
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha, ik heb het niet over de snelheid maar over het comfort... Mijn vorige was een one, en die was best snel vond ik...
Hij ziet er iig erg comfi uit, beter dan dit wordt het niet, of je moet er de dempers en veren van een mini one onder steken, want die hebben geen sportophanging...
Hij ziet er iig erg comfi uit, beter dan dit wordt het niet, of je moet er de dempers en veren van een mini one onder steken, want die hebben geen sportophanging...
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!

Bericht
ohh op die fietsFred schreef:Haha, ik heb het niet over de snelheid maar over het comfort... Mijn vorige was een one, en die was best snel vond ik...
- MiniQuest
- One wheel wonder

Bericht
Ik zag net op het profiel van fred een Clubman S (als ik het goed heb) staan, dus ik dacht dat onze bescheiden cooper belachelijk werd gemaakt. Is niet erg hoor trouwens. En een mogelijk bijdehandte reactie tav een familielid moet ik waar mogelijk direct beantwoorden.
Aaahh...ik zal wel niet scherp zijn vanavond. Ik associeer het woord 'hard' direct met snellheid.RobbeDoes schreef:ohh op die fietsFred schreef:Haha, ik heb het niet over de snelheid maar over het comfort... Mijn vorige was een one, en die was best snel vond ik...
Ik zag net op het profiel van fred een Clubman S (als ik het goed heb) staan, dus ik dacht dat onze bescheiden cooper belachelijk werd gemaakt. Is niet erg hoor trouwens. En een mogelijk bijdehandte reactie tav een familielid moet ik waar mogelijk direct beantwoorden.
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf bakkie in een erg lekker kleurtje
!
.
Vergeleken met de meeste andere auto's is een R50 Cooper natuurlijk wel veel stugger en voel je elk hobbeltje in het wegdek, ook met 16" wielen. Ik vind dat geweldig aan de MINI (en dat zullen de meesten hier vinden), maar ik geloof direct dat er genoeg mensen zijn die een MINI een oncomfortabele stuiterbak vindenFred schreef:Haha, ik heb het niet over de snelheid maar over het comfort... Mijn vorige was een one, en die was best snel vond ik...

Onze sponsors