LCD tv voor weinig..
- emillio
- Be Mini
Bericht
Heb de Model Two, en wilde ooit nog eens de Model Sub, en de Cd speler erbij kopen....kost dat?
Hans,Hans schreef:zojuist mee gestopt met die rommel uit china.. kan wel een leuke aanbieding voor tivoli radio's maken![]()
echt leuke dingen zijn dat met een goed geluid..
Heb de Model Two, en wilde ooit nog eens de Model Sub, en de Cd speler erbij kopen....kost dat?
- Pierre
- Enthousiast
Bericht
Heb ook de brief ontvangen.
"Otto is niet gehouden u dit artikel voor de prijs van € 99,= te leveren. Het is duidelijk dat het hier een vergissing betrof en niet een bewuste actie"
En dan verwijzen ze naar de Algemene Voorwaarden.
"Otto is niet gehouden u dit artikel voor de prijs van € 99,= te leveren. Het is duidelijk dat het hier een vergissing betrof en niet een bewuste actie"
En dan verwijzen ze naar de Algemene Voorwaarden.
Geen pech hebben is al geluk genoeg
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het is ook ineens niet zo erg meer dat ik die TV van philips niet kan kopen voor 99,- Ik heb van mijn lieve lieve moeder een Sony KDL40X2000 gehad voor mijn verjaardag! 40" 1080p Bravia... oftewel het allerbeste wat ze nu hebben. (niet allergrootste!)
iDD......... kan zo'n 'kleine' philips dan wel missen
Eentje maar?! haha bij mij in huis hebben we met zn zessen er nu 7! heerlijk om in te dutten, of een goeie film pakken!peter schreef:maat van me heeft zo'n fatboy. Hij komt er bijna niet meer uit als ie er een uurtje in gezeten/gelegen heeft....
Het is ook ineens niet zo erg meer dat ik die TV van philips niet kan kopen voor 99,- Ik heb van mijn lieve lieve moeder een Sony KDL40X2000 gehad voor mijn verjaardag! 40" 1080p Bravia... oftewel het allerbeste wat ze nu hebben. (niet allergrootste!)
iDD......... kan zo'n 'kleine' philips dan wel missen

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
thanks! Feesten waren donderdag en vrijdag. idd had ik voor dat geld net niet een complete works set kunnen laten inbouwen, maar dat is ook niet meer nodig. Heb al een andere oplossing daarvoor gevonden.
iDD
iDD
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het getuigt niet van klantgerichtheid dat ze zomaar bot NEE zeggen. Een normaal bedrijf zou je in elk geval tegemoed komen door een mooie aanbieding te doen. Dan hebben zij hun naam gered en heb jij toch voordeel. Nu hebben ze niks, geen goodwill en geen omzet.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht

op de eerste van die twee sites kun je rechts onderin klikken op ''over meteensolliciteren'' en onderaan die pagina staat wat je nodig hebt.
nee, ik kan je zo in contact brengen met iemand die mijn sites ook heeft verzorgd: www.meteensolliciteren.nl en www.personeelcheck.nl en geloof mij, ik ben niet iemand die de hoofdprijs betaald voor zoietssnans schreef:helaas zonder "aanbieding" zekersSid schreef:goede webdesigners weet ik er nog wel een paar van

op de eerste van die twee sites kun je rechts onderin klikken op ''over meteensolliciteren'' en onderaan die pagina staat wat je nodig hebt.
Onze sponsors