Mooi want ik heb nog even de tijd nodigkarretje schreef:ja, hoor.!!!!!new mini schreef:Hij blijft toch nog wel even open he de group buy????????![]()

Als het door gaat wil ik NR:2 dus wordt het 8-4Pretty Cooper schreef:Hé Karretje ,ben natuurlijk superblij dat 1 het gaat worden, maarruh laat de groupbuy nog idd wat open staan dan wordt het misschien nog wel 10-10, jij ook weer blij.![]()
New Mini wil er vast wel een stuk of 5 die moet zooooooo lang denken.![]()
![]()
![]()
Wat broeit daar toch?
8-3
Ehh, madammeke PRETTY COOPER!!!!!!!!!!!!!!!!!Pretty Cooper schreef:Hé Karretje ,ben natuurlijk superblij dat 1 het gaat worden, maarruh laat de groupbuy nog idd wat open staan dan wordt het misschien nog wel 10-10, jij ook weer blij.![]()
New Mini wil er vast wel een stuk of 5 die moet zooooooo lang denken.![]()
![]()
![]()
Wat broeit daar toch?
8-3
Ja Karin, gesnopen nu is het weer gezellig. Goed nieuws. We blijven lekker lachen hoor.karretje schreef:
:hi
zo beter.????????????????? saint saint saint saint saint saint saint ................................. als dat geen goedmakertje is" pretty cooperke"
)
saint . Ja, ik kaarte de union jacks aan.......... maarja?iDarkDesign schreef:Wel potjandriedubbeltjes! Was ik lekker origineel met mijn metallic grijze oogjes, komt nu opeens heel de meute met dezelfde oogjes aanzetten! Tijd voor mij om eens op zoek te gaan naar nieuwe stikkers...
stelletje meelopers![]()
iDD....... trendsetter
Onze sponsors