Berthil, de Zwarte (Nera)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mijn JCW (AB) is het ook echt een drama. Zelfs met een superzachte spons komen er nog krassen op, durf 'em amper te wassen. Maar als ik het goed begrijp zorgt zo'n Pro-Tech behandeling er dus ook voor dat de lak minder snel krast door bijvoorbeeld wassen?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb nog geen ervaring met de lak van mijn huidige Mini,maar die van de vrouw had er weinig problemen mee.
Ook mijn Blackmagic metallic ex Polo GTI werd bijna elke week gewassen,en ook die had geen enkele kras van het wassen.
Ik was de auto altijd met zo'n handschoen,en zeem het altijd droog met van die microvezel doekjes.

Gewoon te koop bij de Action
Ook mijn Blackmagic metallic ex Polo GTI werd bijna elke week gewassen,en ook die had geen enkele kras van het wassen.
Ik was de auto altijd met zo'n handschoen,en zeem het altijd droog met van die microvezel doekjes.

Gewoon te koop bij de Action

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de Multimedia interface van Remco overgenomen om het beeld achter Mini bij achteruit rijden op de navigatie te krijgen.
Is dat nou nodig of is het 'Spielerei' vraag je je misschien af (of niet)?
De helft van beide denk ik. Je ziet echt helemaal niks in een cabrio als je achteruit rijdt alhoewel de PDC goed functioneert.
In de praktijk betekent dat blind achteruit rijden en wachten tot de PDC gaat piepen.
Hier de interface met waterdichte achteruitrijcamera die het beeld spiegelt anders klopt links en rechts niet meer.

De multimedia module wordt aangesloten op de navigatiecomputer.
Bij het in de achteruit zetten wordt module en camera automatisch geactiveerd.

MINI heeft deze module ook maar die kost 550 Euro (zonder inbouwkosten). De camera van die module komt in de kofferbak opener, je krijgt dan ook een nieuwe opener met een klein knopje met daarnaast de camera. Ik heb voor onderstaande oplossing gekozen.

Het is natuurlijk geen HD beeld op het scherm van de navigatie die 480x320 is. Maar als er iemand achter de auto ligt is het wel goed te zien

De module heeft nog een tweede video ingang welke getoond kan worden op het navigatiescherm tijdens het rijden wat met de originele MINI module niet kan boven de 10 km/h (al zijn daar ook oplossingen voor). De onderdelen om gebruik te maken voor de tweede video ingang zijn onderweg, wordt vervolgd dus
Met dank aan remmie1972 voor alle hulp!
Is dat nou nodig of is het 'Spielerei' vraag je je misschien af (of niet)?
De helft van beide denk ik. Je ziet echt helemaal niks in een cabrio als je achteruit rijdt alhoewel de PDC goed functioneert.
In de praktijk betekent dat blind achteruit rijden en wachten tot de PDC gaat piepen.
Hier de interface met waterdichte achteruitrijcamera die het beeld spiegelt anders klopt links en rechts niet meer.

De multimedia module wordt aangesloten op de navigatiecomputer.
Bij het in de achteruit zetten wordt module en camera automatisch geactiveerd.

MINI heeft deze module ook maar die kost 550 Euro (zonder inbouwkosten). De camera van die module komt in de kofferbak opener, je krijgt dan ook een nieuwe opener met een klein knopje met daarnaast de camera. Ik heb voor onderstaande oplossing gekozen.

Het is natuurlijk geen HD beeld op het scherm van de navigatie die 480x320 is. Maar als er iemand achter de auto ligt is het wel goed te zien

De module heeft nog een tweede video ingang welke getoond kan worden op het navigatiescherm tijdens het rijden wat met de originele MINI module niet kan boven de 10 km/h (al zijn daar ook oplossingen voor). De onderdelen om gebruik te maken voor de tweede video ingang zijn onderweg, wordt vervolgd dus

Met dank aan remmie1972 voor alle hulp!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
erg handig ding. Stond laatst in de wasbox naast iemand met een R52 JCW en hij had idd de achteruitrijcamera in de kofferbakopener. Hij had ook een camera aan de voorzijde welke zowel links als rechts "keek".
MINI Dubman '07 PureSilver

- iDarkDesign
- Transformer
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors