heren Ipad'ders.... (zoveel zullen er nog neit zijn)...
iemand erover gedacht om te wachten en de 3GS versie te halen? een mooi prijs verschil voor n antenne, maar aan de andere kant, als je ziet hoeveel sneller de iphone is als je het WEL hebt....
eind mei in duitsland te krijgen zag ik, dus we staan te popelen om .... (de niet 3gs versie komt dan uit trouwens)
jj
Het Apple topic
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
@JXL: ik gebruik de iPad toch alleen binnenshuis en kan zoals Maarten ook zegt met de foon wel buitenshuis internetten.
x2 (als het in dit topic wel zou kunnen zou jou thans bucket al mega vol zittenMaVaEe schreef:We kunnen je alleen geen thanks geven Berthil!

@JXL: ik gebruik de iPad toch alleen binnenshuis en kan zoals Maarten ook zegt met de foon wel buitenshuis internetten.
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
inderdaad.JunkyXL schreef:binnenshuis ivm je eigen (gratis) draadloos netwerk?
Misschien wel mogelijk middels thettering maar ik weet nog niet of dat dat lukt met de iPad. Heb jij er al iets van gezien Maarten?JunkyXL schreef:klopt... ik was even in de war met telefonie en 3g en zo...
anders kon je mooi met gratis internet (zoals op je iphone) aan het zwembad dit forum in de gaten houden op A4 formaat

Onze sponsors