iCat

Israel verbiedt het meenemen van iPads bij het passeren van de grens. Apples nieuwste speeltje zou een WiFi-implementatie gebruiken die de in Israel gebruikte apparatuur onklaar maakt. Israel dreigt iPads op luchthavens in beslag te nemen.
Volgens een woordvoerder van de Israelische overheid zijn Israelische draadloze netwerken gebaseerd op een Europese standaard en daar voldoet de iPad niet aan. Apple heeft het toestel afgestemd op de specificaties van de Amerikaanse toezichthouder FCC die hogere WiFi-zendsterkten toelaat. De Israelische woordvoerder verwacht dat meer Europese overheden het besluit zullen volgen.
De Israelische toezichthouder gaat eerst onderzoek laten doen naar de daadwerkelijke effecten van het gebruik van de iPad op andere communicatievoorzieningen. Tot die tijd moet iedereen die de grens passeert zijn iPad inleveren en kan hem bij het verlaten van het land weer terugkrijgen.
Apple heeft nog niet officieel gereageerd op de Israelische maatregelen.
Al iets van een reply gekregen? Mij lijkt je voorstel van een m.URL een goede oplossing.Ries schreef:Dat zou wel een mooie oplossing zijn ja. Op mijn iPod touch of iPhone wil ik wel de mobile versie maar op de iPad is de gewone forumeversie beter te doen.Jurgen schreef:Anders moeten we is vragen aan Berthil of hij in plaats dat het mobiele forum automatisch komt een soort van sublink kan maken.
Iets in de zin van http://m.newminiclub.nl/
Wie dan de mobiele versie wilt zien kan dan naar daar surfen![]()
Kzal hem is PM'en
yes, please pleaseBerthil schreef: Anders moest ik de mobiele versie misschien maar deactiveren.
Werkt nu goed op mijn IphoneBerthil schreef:Ik heb als het goed is safari als uitzondering toegevoegd zodat in safari geen Mobiele versie meer getoond wordt.
Graag even bevestigen of dit dan werkt of niet.
Onze sponsors