Tot meets
Vrijdag kan ik ophalen !!!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Schitterende uitvoering!! Een Parklane met de S. De MINI zal je zeker bevallen.
Heel veel plezier
Heel veel plezier
- PPCS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Inmiddels al 500km op de teller en nu dus tijd voor wat fototjes. Helaas regent het al de gehele dag knetterhard. Dus jullie moeten het doen met de foto's die ik vluchtig gemaakt heb bij het ophalen.

Binnenkort als de zon doorbreekt ga ik m wassen en een paar superpics maken met een mooie scenery. Wel had ik een paar vraagjes over de auto.
- In 2e versnelling laag toerental hoor je heel zachtjes het gezoem van bak of differentieel. Kennen de cooper s rijders dit???
- stuur staat heel klein beetje scheef. Kan met de tandjes niet fijn genoeg afgesteld worden. Waarschijnlijk opnieuw uitlijnen volgens dealer.
Gr,
PP

Binnenkort als de zon doorbreekt ga ik m wassen en een paar superpics maken met een mooie scenery. Wel had ik een paar vraagjes over de auto.
- In 2e versnelling laag toerental hoor je heel zachtjes het gezoem van bak of differentieel. Kennen de cooper s rijders dit???
- stuur staat heel klein beetje scheef. Kan met de tandjes niet fijn genoeg afgesteld worden. Waarschijnlijk opnieuw uitlijnen volgens dealer.
Gr,
PP
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Erg mooie Parklane. Heel veel plezier ermee. Dat gezoem was bij mij ook meteen hoorbaar toen ik hem kocht. Er zat toen verkeerde olie in het sper, maar neem aan dat ze dit probleem toch al opgelost hebben na anderhalf jaar 

R56 Still fun but easier to live with
- Pierre
- Enthousiast

Bericht
Schitterend....
Veel veilige en plezierige km gewenst !!
Dat gezoem is mij niet bekend....misschien nieuwigheid?
Je kan het stuur loshalen en een tandje verplaatsen, mochte het dan net weer teveel de andere kan op staan dan moeten ze hem even opnieuw uitlijnen.
Hierbij zetten ze je stuur in de midden positie en fixeren deze met een klem, daarna worden de wielen in de juiste positie gezet.
Het is dus belangrijk dat de monteur heel precies is en je stuur echt netjes in het midden vastzet voor ze gaan uitlijnen.
Veel veilige en plezierige km gewenst !!
Dat gezoem is mij niet bekend....misschien nieuwigheid?
Je kan het stuur loshalen en een tandje verplaatsen, mochte het dan net weer teveel de andere kan op staan dan moeten ze hem even opnieuw uitlijnen.
Hierbij zetten ze je stuur in de midden positie en fixeren deze met een klem, daarna worden de wielen in de juiste positie gezet.
Het is dus belangrijk dat de monteur heel precies is en je stuur echt netjes in het midden vastzet voor ze gaan uitlijnen.
Geen pech hebben is al geluk genoeg
Onze sponsors