Het Apple topic
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Dan moet je gaan kopen Bassie. (Maar ik kan je natuurlijk ook van alles aanleveren)kwiebje schreef:Gister een Imac 27 inch besteld. Kan iemand mij vertellen of ik met de standaard geleverde software al meteen HD films kan monteren of moet daar aparte software voor gekocht worden ??

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
iMovie 09 kan best full HD aan hoorMaVaEe schreef:Dan moet je gaan kopen Bassie. (Maar ik kan je natuurlijk ook van alles aanleveren)kwiebje schreef:Gister een Imac 27 inch besteld. Kan iemand mij vertellen of ik met de standaard geleverde software al meteen HD films kan monteren of moet daar aparte software voor gekocht worden ??

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mij lijkt een Ipad erg leuk , maar omdat de leverbaarheid een probleem is wil ik eerst even wachten tot er wat meer gebruikersreacties zijn, voordat ik er zelf eentje ga kopen.
Er zijn twee soorten en als ik het goed begrijp moet je wel degene hebben met Wifi-3G en niet degene met alleen Wifi.
Er zijn twee soorten en als ik het goed begrijp moet je wel degene hebben met Wifi-3G en niet degene met alleen Wifi.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn iPad ligt al wel klaar (bij een collega in de US). Waarschijnlijk heb ik hem volgende week binnen.
Ik ben voor de 16GB Wi-Fi gegaan aangezien ik hem toch alleen thuis zal gebruiken. En naast de iPad heb ik nog een iMac dus heb ik die grotere capaciteit niet nodig. Als het ding er is eens kijken of ik ook makkelijk met mijn NAS drive kan werken zodat ik toch aan al mijn data kan.
Lijkt me weer een leuke gadget (niet meer en niet minder)
Ik ben voor de 16GB Wi-Fi gegaan aangezien ik hem toch alleen thuis zal gebruiken. En naast de iPad heb ik nog een iMac dus heb ik die grotere capaciteit niet nodig. Als het ding er is eens kijken of ik ook makkelijk met mijn NAS drive kan werken zodat ik toch aan al mijn data kan.
Lijkt me weer een leuke gadget (niet meer en niet minder)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Het model waar een sim in kan, is NIET geschikt om een reguliere sim in te stoppen. Daar moet een soort mini sim in, die de telefonie aanbieders hier (nog) niet aanbieden.
Volgens mij moet het 3G model een sim hebben, toch? iets om rekening mee te houden..
Volgens mij moet het 3G model een sim hebben, toch? iets om rekening mee te houden..
Onze sponsors