Dashboard-verlichting

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Dashboard-verlichting

20 okt 2006, 13:32

Een aantal gelukkigen onder ons hebben de R 56 al mogen bewonderen, ik heb het tot nu toe met de folder etc moeten doen. :evil:

Iets is me niet helemaal duidelijk. Is het werkelijk zo dat de kleur van de dashboard verlichting veranderd is van oranje in groen. Wie kan dat bevestigen of juist niet? :wat: :wat: :wat:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 13:33

Met Switch Colour verlichting als optie kun je de ambiance van het interieur in vijf stappen veranderen, van blauw naar oranje. Het dashboard, de middenstijlen, de handles en de opbergvakken van de portieren zijn verlicht.

http://www.mini.nl/nl/nl/new_mini_coope ... ontent.jsp
Laatst gewijzigd door henkietenk op 20 okt 2006, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

20 okt 2006, 13:38

henkietenk schreef:Haha, je kan zelfs meerdere kleuren kiezen!! Volgens mij zit oranje daar ook tussen. Iets van 5 kleuren dacht ik. Ik weet niet of dat standaard is??
Geweldig zeg, echt waar. Is dat een kwestie van switchen of moet je dit van te voren bepalen?
Afbeelding

henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 13:40

Pretty Cooper schreef:
henkietenk schreef:Haha, je kan zelfs meerdere kleuren kiezen!! Volgens mij zit oranje daar ook tussen. Iets van 5 kleuren dacht ik. Ik weet niet of dat standaard is??
Geweldig zeg, echt waar. Is dat een kwestie van switchen of moet je dit van te voren bepalen?
Vorig bericht gewijzigd!
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

20 okt 2006, 13:42

henkietenk schreef:
Vorig bericht gewijzigd!
:-))
Afbeelding

CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 13:47

Dat kunnen Spyda (aka BlonT-007) en ik bevestigen. Er zit een knop op het plafond, boven de binnenspiegel, waar je tegenaan kan duwen tot een max. van 5 kleuren. Oranje, geel, rood, (paars geloof ik) en blauw.

De verlichting achter de deursteunen, de handgrepen om de deur open te doen en de instrumentenverlichting kan daarmee van kleur veranderd worden! Erg leuk!!!

Zit overigens bij het Chili-pakket (naam: uitgebreid verlichtingspakket).
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

20 okt 2006, 13:52

CooperS-indiblue schreef: max. van 5 kleuren. Oranje, geel, rood, (paars geloof ik) en blauw.

De verlichting achter de deursteunen, de handgrepen om de deur open te doen en de instrumentenverlichting kan daarmee van kleur veranderd worden! Erg leuk!!!

Zit overigens bij het Chili-pakket (naam: uitgebreid verlichtingspakket).
Ja errug leuk. (shakeit) Kan je nog wachten??????????? Was eerst helemaal anti-R56 maar begint nu toch wel te kriebelen :wink: Dakdesign al bekend?
Afbeelding

CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 14:03

Pretty Cooper schreef: Kan je nog wachten??????????? Dakdesign al bekend?
Nee, wachten is zo !@#$%^&* en het duurt zo onwijs lang. Maar ja zoals iedereen tot zover heeft gezegd, straks staat er iets moois te wachten. Nou alleen nog hopen dat het er inderdaad eerder is dan in eerste instantie gepland.

Maar ja, a.s. zondag mag ik al met Coentje mee met een Cooper cabrio! Kunnen we weer even smullen!
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

20 okt 2006, 14:09

CooperS-indiblue schreef:
Maar ja, a.s. zondag mag ik al met Coentje mee met een Cooper cabrio! Kunnen we weer even smullen!
Ja, een PW-cabrio met veel bling bling is natuurlijk ook niet verkeerd :p :p
Super van Tim. :wink:

Heeeeel veeeel plezier.
Afbeelding

MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 14:09

Geinige optie, maar wat heb je eraan :? Hadden ze beter het sper weer in het chili pakket kunnen doen :D
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

20 okt 2006, 14:12

MINIJCW schreef:Geinige optie, maar wat heb je eraan :? Hadden ze beter het sper weer in het chili pakket kunnen doen :D
Wel leuk jôh, zou voor mij de doorslag geven om 'm te kopen :D
He Coen, veel plezier overmorgen. Hopelijk kan ie open. :wink:
Afbeelding

MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 14:14

:mrgreen: als het maar blinkt, leuke kleurtjes is bij een vrouw al genoeg.

Ga de cabrio morgen halen tot en met maandag. Het weer ziet er voor zondag tot nu toe redelijk goed uit :D
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
horn
Be Mini
Be Mini

20 okt 2006, 15:43

MINIJCW schreef:Geinige optie, maar wat heb je eraan :?
weer iets extra's dat kapot kan :mrgreen: Typisch zo'n accessoire die je de eerste week 10x gebruikt en dan nooit meer. :roll:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 okt 2006, 16:12

MINIJCW schreef::mrgreen: als het maar blinkt, leuke kleurtjes is bij een vrouw al genoeg.
horn schreef:
MINIJCW schreef:Geinige optie, maar wat heb je eraan :?
weer iets extra's dat kapot kan :mrgreen: Typisch zo'n accessoire die je de eerste week 10x gebruikt en dan nooit meer. :roll:
Zo zie ik het ook; zie er niet echt het nut van in. Wat denken ze daar München? 'Persoon stapt in, verandert de verlichtingskleur een aantal keer en kijkt met een open mond rond om vervolgens weg te rijden. Dit bij elke auto rit.'
NOT! Ik stap in en ben weg! Neej...., met deze optie niet: moet ik soms de kleurtjes gaan veranderen in de standaardverlichtingskleur, áls mijn vriendin erin heeft gereden. :evil:

Wat is eigenlijk de standaard verlichtingskleur (dus als je die optie niet hebt)?
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 17:02

Mini Poeper schreef: Zo zie ik het ook; zie er niet echt het nut van in. Wat denken ze daar München? 'Persoon stapt in, verandert de verlichtingskleur een aantal keer en kijkt met een open mond rond om vervolgens weg te rijden. Dit bij elke auto rit.'
NOT! Ik stap in en ben weg! Neej...., met deze optie niet: moet ik soms de kleurtjes gaan veranderen in de standaardverlichtingskleur, áls mijn vriendin erin heeft gereden. :evil:

Wat is eigenlijk de standaard verlichtingskleur (dus als je die optie niet hebt)?
Saaie drol! Is toch leuk! Gaaf al die kleurtjes! :{

Terug naar “Interieur en audio”