Iets is me niet helemaal duidelijk. Is het werkelijk zo dat de kleur van de dashboard verlichting veranderd is van oranje in groen. Wie kan dat bevestigen of juist niet?

Geweldig zeg, echt waar. Is dat een kwestie van switchen of moet je dit van te voren bepalen?henkietenk schreef:Haha, je kan zelfs meerdere kleuren kiezen!! Volgens mij zit oranje daar ook tussen. Iets van 5 kleuren dacht ik. Ik weet niet of dat standaard is??
Vorig bericht gewijzigd!Pretty Cooper schreef:Geweldig zeg, echt waar. Is dat een kwestie van switchen of moet je dit van te voren bepalen?henkietenk schreef:Haha, je kan zelfs meerdere kleuren kiezen!! Volgens mij zit oranje daar ook tussen. Iets van 5 kleuren dacht ik. Ik weet niet of dat standaard is??
Ja errug leuk.CooperS-indiblue schreef: max. van 5 kleuren. Oranje, geel, rood, (paars geloof ik) en blauw.
De verlichting achter de deursteunen, de handgrepen om de deur open te doen en de instrumentenverlichting kan daarmee van kleur veranderd worden! Erg leuk!!!
Zit overigens bij het Chili-pakket (naam: uitgebreid verlichtingspakket).
Nee, wachten is zo !@#$%^&* en het duurt zo onwijs lang. Maar ja zoals iedereen tot zover heeft gezegd, straks staat er iets moois te wachten. Nou alleen nog hopen dat het er inderdaad eerder is dan in eerste instantie gepland.Pretty Cooper schreef: Kan je nog wachten??????????? Dakdesign al bekend?
Ja, een PW-cabrio met veel bling bling is natuurlijk ook niet verkeerdCooperS-indiblue schreef:
Maar ja, a.s. zondag mag ik al met Coentje mee met een Cooper cabrio! Kunnen we weer even smullen!
Wel leuk jôh, zou voor mij de doorslag geven om 'm te kopenMINIJCW schreef:Geinige optie, maar wat heb je eraanHadden ze beter het sper weer in het chili pakket kunnen doen
MINIJCW schreef:als het maar blinkt, leuke kleurtjes is bij een vrouw al genoeg.
Zo zie ik het ook; zie er niet echt het nut van in. Wat denken ze daar München? 'Persoon stapt in, verandert de verlichtingskleur een aantal keer en kijkt met een open mond rond om vervolgens weg te rijden. Dit bij elke auto rit.'horn schreef:weer iets extra's dat kapot kanMINIJCW schreef:Geinige optie, maar wat heb je eraan![]()
Typisch zo'n accessoire die je de eerste week 10x gebruikt en dan nooit meer.
Saaie drol! Is toch leuk! Gaaf al die kleurtjes!Mini Poeper schreef: Zo zie ik het ook; zie er niet echt het nut van in. Wat denken ze daar München? 'Persoon stapt in, verandert de verlichtingskleur een aantal keer en kijkt met een open mond rond om vervolgens weg te rijden. Dit bij elke auto rit.'
NOT! Ik stap in en ben weg! Neej...., met deze optie niet: moet ik soms de kleurtjes gaan veranderen in de standaardverlichtingskleur, áls mijn vriendin erin heeft gereden.![]()
Wat is eigenlijk de standaard verlichtingskleur (dus als je die optie niet hebt)?
Onze sponsors