zal wel gaaf staan als het eenmaal erin zit, en de armsteun is ook fijn natuurlijk
Menno's Clubman D..
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat zal het bij mij ook wel worden..denk dat ik het maar meteen doe als hij weggat voor beurt en apk al duurt dat nog even helaas..
Dus jij hebt voor montage van je meters ook je auto weggebracht? Zijn ze daar lang mee bezig geweest?Shag schreef:Fijne meters idd menno! dat monteren zag ik zelf ook niet zitten, precies wat je zegt. Ik ben daar gewoon NIET handig genoeg voor![]()
zal wel gaaf staan als het eenmaal erin zit, en de armsteun is ook fijn natuurlijk
Dat zal het bij mij ook wel worden..denk dat ik het maar meteen doe als hij weggat voor beurt en apk al duurt dat nog even helaas..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben benieuwd Menno , clipje al opgenomen
Menno schreef:Zo de middendemper is vervangen voor de rechte pijpheel cool!
Zal vanmiddag nog proberen een soundclipje te maken..
Deze week ga ik even voor jullie op pad of dit voor een mooi prijsje te maken is
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zowel on soundclip als prijs. Ben erg benieuwd wat het zou doen zonder middendemper (en fotos!?).
Update Menno?Menno schreef:Zo de middendemper is vervangen voor de rechte pijpheel cool!
Zal vanmiddag nog proberen een soundclipje te maken..
Deze week ga ik even voor jullie op pad of dit voor een mooi prijsje te maken is
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar nee, ik bedoelde dat ik er dusdanig tegen de montage op zag dat ik die meters niet gekocht heb.
Kom maar met die updates
Lees dit bericht nu pasMenno schreef:Dus jij hebt voor montage van je meters ook je auto weggebracht? Zijn ze daar lang mee bezig geweest?Shag schreef:Fijne meters idd menno! dat monteren zag ik zelf ook niet zitten, precies wat je zegt. Ik ben daar gewoon NIET handig genoeg voor![]()
Maar nee, ik bedoelde dat ik er dusdanig tegen de montage op zag dat ik die meters niet gekocht heb.
Kom maar met die updates
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik was gister echt TE laat klaar met werken en moest in de avond weer vroeg weg..ben dus daarom niet geweest. Vrijdag/zaterdag weet ik meer want heb dan afgesproken met hem. Maarre, heb jij niet voldoende herrie?
Vandaag tijdens tuinieren wel even snel de Che-strut erin gezet
ik moet je nog een week teleurstellen Denizdenizg schreef:De "Menno-R53-fanclub" wordt weer nieuwschierig hier..![]()
Vandaag tijdens tuinieren wel even snel de Che-strut erin gezet
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Rij ff hierheen.... Spenki heeft nog wel een een leuke sound in een MINIdenizg schreef:No worries, no rush, was gewoon benieuwd!![]()
It's never enough. Alles is op een gegeven moment weer 'normaal'Menno schreef:Maarre, heb jij niet voldoende herrie?
Onze sponsors