Verslaafden zijn ook niet representatiefmushrop schreef:ik heb helemaal niks gekregen...

Heb ik ook gevraagd.MaVaEe schreef:Zo teruggestuurd.
Waarom hebben jullie deze enquête niet online gemaakt? Stuk makkelijker invullen namelijk.
GeoBem007 schreef:Heb ik ook gevraagd.MaVaEe schreef:Zo teruggestuurd.
Waarom hebben jullie deze enquête niet online gemaakt? Stuk makkelijker invullen namelijk.
Antwoord was dat de schaalverdelingen helemaal oneens - helemaal eens niet eenvoudig zijn bij zo'n online dingens, zeggen ze..
ach het zijn dan ook nog studenten (2e jaars) hea...MaVaEe schreef:GeoBem007 schreef:Heb ik ook gevraagd.MaVaEe schreef:Zo teruggestuurd.
Antwoord was dat de schaalverdelingen helemaal oneens - helemaal eens niet eenvoudig zijn bij zo'n online dingens, zeggen ze..
Hmm ok..
WoK schreef:goed als ik de meuk doorstuur naar een collega die ook n Mini heeft?
Wij verstaan uiteraard dat het beter zou zijn via een online site, maar inderdaad we hebben nog veel te leren.mini cabrio schreef:ach het zijn dan ook nog studenten (2e jaars) hea...MaVaEe schreef:GeoBem007 schreef:
Heb ik ook gevraagd.
Hmm ok..die moeten ook nog wat leren...
over een jaar krijgen we dus zo'n enquette online...
Onze sponsors