Vinden we helemaal niet erg hoor.ossie1972 schreef:Ik ga jullie tot vervelens aan toe vele plaatjes van mijn zwarte Mini posten.
Veel plezier ermee.
Vinden we helemaal niet erg hoor.ossie1972 schreef:Ik ga jullie tot vervelens aan toe vele plaatjes van mijn zwarte Mini posten.
Als je niet de voordelen van een DSLR wil gebruiken dan zou ik zeker een G11 of soortgelijks kopen!biermagnaat schreef:Vrienden, ik heb mijn hele set te koop gezet, Het betreft een eos 400d met twee lenzen. De reden, ik heb niet zoveel zin om veel met lenzen te lopen.
Maar nu begin ik een beetje te twijfelen. Set verkopen en een compact a la canon G11 terug kopen? Of toch maar de set houden en er een goede allround lens bij kopen?
hebem lang lang geleden ook gehad en prijs/kwaliteit is niet verkeerd... maar toen ik de L versie van knon had merk je t verschil zeker... drom, n mooie prime kopen voor de echte foto's, de rest voor in en om huis... lolMaVaEe schreef:Die 70-300 van Sigma die er bij staat als nou niet bepaald de beste lens die er is...
Onze sponsors