Greetz BigD
Steven - Mini Cooper S - R56 - VERKOCHT
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat een klote streek van die snor zeg
, je zou hem toch ter plekke het ik weet niet wat doen ..
Wij lopen altijd wel te zeiken over Nederland maar kwa modden kunnen we teminste onze gang gaan
..
En idd na de keuring wel weer netjes je mods terug hey , maar tis wel een bedoeling hoor ..
Wij lopen altijd wel te zeiken over Nederland maar kwa modden kunnen we teminste onze gang gaan
En idd na de keuring wel weer netjes je mods terug hey , maar tis wel een bedoeling hoor ..
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi kl*ten man
Ik kreeg gisteren een telefoontje van een klant met een Honda Civic met een schroefset er onder.
Hij was ook aangehouden omdat zijn auto te laag was
Kenteken is ingenomen,en hij moet de auto opnieuw ter keuring aanbieden bij het RDW.
Ook in NL dus al van deze praktijken
Ik kreeg gisteren een telefoontje van een klant met een Honda Civic met een schroefset er onder.
Hij was ook aangehouden omdat zijn auto te laag was
Kenteken is ingenomen,en hij moet de auto opnieuw ter keuring aanbieden bij het RDW.
Ook in NL dus al van deze praktijken
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zonde man! maar zoals de andere zeggen...weekje wachten en dan de boel weer terugbouwen
Kost tijd en moeite, maar zo'n dikke MINI moet wel behouden blijven!
Kost tijd en moeite, maar zo'n dikke MINI moet wel behouden blijven!
- Blue Shark
- Nieuwsgierig

Bericht
Waar houden ze zich mee bezig... erg jammer dat je je ophanging en remmen moet terugzetten
zoals de rest zegt, maandje legaal rondtoeren en dan alles lekker terugzetten!!
zoals de rest zegt, maandje legaal rondtoeren en dan alles lekker terugzetten!!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Damn man, echt zuur!
Wat vraag je voor de remmen?
Greg heeft het zo ook eens gehad. Op een 2tal weken tijd, 2x door dezelfde geflitst geweest (op een niet al te verschillende locatie). Toen ik hem dan een weekje later naar zijn werk bracht, in zijn wagen, werden we tegengehouden omdat die flik dacht dat Greg reed
Er zijn altijd van die klootzakskes die u viseren!
Wist trouwens ni da ze u zomaar kunnen verplichten om naar de keuring te gaan..
En waarom de uitlaat? Voor zover ik weet zijn daar niet echt regels rond..
Zal wel geen E-keurnummer hebben zeker?
Wat vraag je voor de remmen?
Greg heeft het zo ook eens gehad. Op een 2tal weken tijd, 2x door dezelfde geflitst geweest (op een niet al te verschillende locatie). Toen ik hem dan een weekje later naar zijn werk bracht, in zijn wagen, werden we tegengehouden omdat die flik dacht dat Greg reed
Er zijn altijd van die klootzakskes die u viseren!
Wist trouwens ni da ze u zomaar kunnen verplichten om naar de keuring te gaan..
En waarom de uitlaat? Voor zover ik weet zijn daar niet echt regels rond..
Zal wel geen E-keurnummer hebben zeker?
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
@geo http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=17138
Volgens mij hebben ze nieuw heel wat eurotjes meer gekost
Volgens mij hebben ze nieuw heel wat eurotjes meer gekost
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
sjezus, wat een b*llshit zeg. Ik wist dat ze bij jullie streng zijn, maar hebben ze nou echt niks beters te doen...
Ik zou zeggen, maandje stock rijden en dan weer terugbouwen. Maar ja, da's voor ons makkelijk gezegd he...
Ik zou zeggen, maandje stock rijden en dan weer terugbouwen. Maar ja, da's voor ons makkelijk gezegd he...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- maus105
- Bonkey
- sharpsafer
- Mod virus alert!

Bericht
Wat een kloot zakken die fl*kken hier...
Van welke streek ben je?
Hier bij ons in het kortrijkse valt het allemaal goed mee, ze kijken alleen op getinte ruiten vooraan.
Wel als je die BBK weg doet...let me know!
Ofwel koop je een Bastuck met E-keuring...ff je oem veren eronder (ik heb er ook nog liggen om te gebruiken mocht je geen meer hebben) of je Kw laten keuren! en de BBK wisselen en keuren die handel!
Ben je road legal!
Ik heb het ook zo gedaan, ze kunnen mij nergens oppakken nu!
Succes verder!
Van welke streek ben je?
Hier bij ons in het kortrijkse valt het allemaal goed mee, ze kijken alleen op getinte ruiten vooraan.
Wel als je die BBK weg doet...let me know!
Ofwel koop je een Bastuck met E-keuring...ff je oem veren eronder (ik heb er ook nog liggen om te gebruiken mocht je geen meer hebben) of je Kw laten keuren! en de BBK wisselen en keuren die handel!
Ben je road legal!
Ik heb het ook zo gedaan, ze kunnen mij nergens oppakken nu!
Succes verder!
Onze sponsors