Steven - Mini Cooper S - R56 - VERKOCHT
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Shark
- Nieuwsgierig

- Steven
- Mod virus alert!

Bericht
Het was vandaag zo mooi weer, dus reed ik met een goed humeur naar mijn werk. Ik moest pas om 14u beginnen dus den dag begon goed.
Tot ik daaraan kwam, ik parkeerde mij en hup daar stond ne flik voor mij. In plaats van dat die illegalen oppakt ofz... Nee, eventjes ne werkende mens gaan lastig vallen.. :censor: Vraagt mijn papieren, begint over alles te zagen dat het niet mag... Stoelen, strut bar, velgen, banden, remmen, vering, :blah: :blah:
Dus hij pakt mij mee naar de keuring, natuurlijk wordt de Mini afgekeurd voor de remmen, uitlaat en ophanging
Gelukkig mag al de rest erop blijven staan (zoals ik al gezegd had tegen de flik die mij niet geloven maar toen lekker zijn ongelijk kreeg ;D)
Maar ja... Spijtig is dit dus het einde van de Mini hoe hij er nu bij staat want ik moet zo snel mogelijk de originele remmen en uitlaat eronder steken en de Mini verhogen.

En ja, de remmen staan dan maar te koop hé

Tot ik daaraan kwam, ik parkeerde mij en hup daar stond ne flik voor mij. In plaats van dat die illegalen oppakt ofz... Nee, eventjes ne werkende mens gaan lastig vallen.. :censor: Vraagt mijn papieren, begint over alles te zagen dat het niet mag... Stoelen, strut bar, velgen, banden, remmen, vering, :blah: :blah:
Dus hij pakt mij mee naar de keuring, natuurlijk wordt de Mini afgekeurd voor de remmen, uitlaat en ophanging
Maar ja... Spijtig is dit dus het einde van de Mini hoe hij er nu bij staat want ik moet zo snel mogelijk de originele remmen en uitlaat eronder steken en de Mini verhogen.

En ja, de remmen staan dan maar te koop hé
- Steven
- Mod virus alert!

Bericht
Het probleem is dat ze mij hebben tegengehouden aan mijn werk dus ze weten mij te vinden...nielz schreef:Ai F*ck laat de smurfen maar doen.![]()
Wagen laten keuren met stok remmen en zo en er na terug ombouwen.Doen er meer in ons Apenlandje.
Let wel op als je een piepzak is dan zouw ik niet direk de wagen terug opbouwen maar effe wachten.
- Minichael
- Be Mini

Bericht
Is misschien wel ja, maar als ze willen vinden ze je altijd hoorSteven schreef:Het probleem is dat ze mij hebben tegengehouden aan mijn werk dus ze weten mij te vinden...nielz schreef:Ai F*ck laat de smurfen maar doen.![]()
Wagen laten keuren met stok remmen en zo en er na terug ombouwen.Doen er meer in ons Apenlandje.
Let wel op als je een piepzak is dan zouw ik niet direk de wagen terug opbouwen maar effe wachten.
KEEP IT MINI
Onze sponsors