Ik weet welke kant je uit wou, maar vind dat je wat overboard ging met dat sfeertjeducks schreef:@Fred: Dat heet vintage Fred ...
Nathalie`s Clubbie...aangehouden
- Fred
- Volledig MINI minded!

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Maar voor de rest is het een vette Clubman!
Ja ik vind het ook iets TE om eerlijk te zijn..Fred schreef:Ik weet welke kant je uit wou, maar vind dat je wat overboard ging met dat sfeertjeducks schreef:@Fred: Dat heet vintage Fred .... Maar wat ken ik er ook van, ik doe ook maar wat... Maar nette mini zo, ben je er al over uit welke verlaging er onder komt?
Maar voor de rest is het een vette Clubman!
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
@Geo: Heb ze van http://www.bc-racing.co.uk/ Er is maar een model beschikbaar voor de mini (BR)
Ben er zeker tevreden over. Prijs kwaliteit is goed wat mijn betreft. Grootste voordeel is dat er al camber platen bij zitten.
Weet niet hoe het nu zit, maar toen stond de pond heel laag en had ik voor nog geen 800 euri een set.
Reden van upgrade is dat ik nog een tikje professioneler wil en dat de hardheid van de dempers bovenop wordt ingesteld. Dus als je ze wilt verstellen, dan moeten ze er achter onderuit.
@Maarten: Volgende keer nemen we wel gewoon de fiets
Ben er zeker tevreden over. Prijs kwaliteit is goed wat mijn betreft. Grootste voordeel is dat er al camber platen bij zitten.
Weet niet hoe het nu zit, maar toen stond de pond heel laag en had ik voor nog geen 800 euri een set.
Reden van upgrade is dat ik nog een tikje professioneler wil en dat de hardheid van de dempers bovenop wordt ingesteld. Dus als je ze wilt verstellen, dan moeten ze er achter onderuit.
@Maarten: Volgende keer nemen we wel gewoon de fiets
Onze sponsors