Bestaat al best lang, maar in het geval dat je het nog niet hebt gezien : http://www.kontraband.com/show/show.asp?id=2245
Is gewoon genius!

MiniMatt schreef:Ik had wel veel Transformers en Hot wheels autotjes die van kleur veranderden als je ze in warm water zetten...te gek speelgoed was dat.
WOOOOWW! Jeetje wat een collectie! mist er eigenlijk wel iets? misschien moet ik het woordje 'veel' van mijn post maar veranderen in 'zeer bescheiden collectie'... MEGAPLEX had ik ook totdat mn broertje hem een keer 360 graden om zn middel draaide.. KRAK!iDarkDesign schreef:MiniMatt schreef:Ik had wel veel Transformers en Hot wheels autotjes die van kleur veranderden als je ze in warm water zetten...te gek speelgoed was dat.
Had veel transformers?! Kom eens bij mij thuis langs zou ik zeggen:
http://www.idarkdesign.speedxs.nl/pics/ ... /pics.html
iDD........... niet zeuren, het is 4 uur en ik kom net van een afterparty!
Ja er mist nog zat! Dat zou de hele fun van het verzamelen afhalen als je alles hebt. Sterker nog; van de serieuze verzamelaars hier in NL ben ik nog één van de kleinere! (let wel, van de serieuze hèMiniMatt schreef: WOOOOWW! Jeetje wat een collectie! mist er eigenlijk wel iets? misschien moet ik het woordje 'veel' van mijn post maar veranderen in 'zeer bescheiden collectie'... MEGAPLEX had ik ook totdat mn broertje hem een keer 360 graden om zn middel draaide.. KRAK!![]()
Trouwens die binaltech mazda wil ik ook graag maar kan hem nergens vinden... vooral de japanse versie is mooi want die is van metaal. Best een aardig seire die binaltech. Ik heb verleden jaar nog een paar G1 reissues gekocht:
Japanse anniversary edition Megatron, Optimus Prime en Starscream
Via diverse transformers sites heb ik veel collecties gezien, en wat mij betreft is die van jou gigantisch! ben nooit naar zo'n transformers bijeenkomst geweest, maar misschien zijn daar de enige met evt nog meer..iDarkDesign schreef:
Ja er mist nog zat! Dat zou de hele fun van het verzamelen afhalen als je alles hebt. Sterker nog; van de serieuze verzamelaars hier in NL ben ik nog één van de kleinere! (let wel, van de serieuze hè) Ik kan je ook geen getal geven, want dat weet ik gewoon niet...
Ben je op zoek naar een witte Mazda (Jazz/ Meister) of een rode (Zoom-Zoom). Inderdaad zijn de Binaltech's wat mooier, maar die stukken metaal bladderen wel snel verf af.
Ik neem aan dat je de bookstyle reïssues bedoelt? of de veel oudere in bijna originele reïssues? Het zijn hele mooie, en de prijs van deze zijn de laatste maanden ERG gestegen.
Als je nog wat wilt weten of naar iets specifieks op zoek ben, dan PB je me maar.
iDD........ ook more then meets the eye
Onze sponsors