Boring....(zoals alle audi's (nou okay behalve de TT en R8))
Prestaties zijn ook niet echt boeiend, alle versies à la Mini One. Neem dan maar gewoon een Sje
Hoewel de One ook prima stuurt
Qua uiterlijk sla ik er niet stijl van achterover moet ik zeggen. Niet bijzonder genoeg, zoals de MINI. Ze hadden ook een soort Mini-versie van de Audi TT kunnen proberen te maken. Dan hadden ze een deel publiek getrokken die gek zijn van de Audi TT (maar waarvoor die te duur is) en wellicht huidige MINI-rijders, Alfa MITO-rijders, enz. Maar wel leuk dat steeds meer autofabrikanten auto's proberen te maken die de strijd aan moeten gaan met de MINI. Is toch een groot compliment voor MINI.
standaard niet bijzonder genoeg, maar de optielijst zal wel op een rol zitten. Denk dat deze het beter gaat doen dan de Mito. Genoeg plek voor een diffuser zie ik
Er zullen vast kopers voor zijn maar dezelfde cult-status die de MINI nu al heeft zullen ze nooit bereiken.
Daar is ie inderdaad te saai voor ongeacht het aantal technische opties wat je er in kan proppen.
Gisteren nog een programma gezien met een kind wat vertelde wat zijn ouders voor een auto moesten kopen. 'MINI Cooper' zegt ie overtuigend zonder nadenken. Ik zie hem nog niet 'Audi A1' zeggen.
Ik vind er echt helemaal niks bijzonders aan zitten. Gewoon een hele saaie hatchbak met boos kijkende lampjes waar ongetwijfeld weer van die lelijke kermisslingers in liggen. Voor mij een absolute no-go!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Wacht maar tot ik ze op "mijn manier" in de showroom heb staan!
Wordt waarschijnlijk geen alternatief voor de huidige newMINIclub rijder maar voor veel MINI rijders is het waarschijnlijk een geweldig alternatief! Laat ik het zo zeggen, voor de meeste niet zwaaiende MINI rijders is de A1 helemaal goed. Die hebben meer met imago dan met de dynamische rij-eigenschappen. En het imago van Audi is volgens mij TOP!