Moeten maar eens praten hoor ik wel! Succes met zoeken en houd ons op de hoogte!
Hee Mini mensen! :P
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Juist! Had weer eens niet goed gelezen. Zeker aan te raden zo'n MINItje. Veel leuker dan een fiat coupe!
Moeten maar eens praten hoor ik wel! Succes met zoeken en houd ons op de hoogte!

- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Welkom Coen :hi!
Goede keuze om de Fiat te verruilen voor een echte auto
. Als je op zoek bent naar een gebruikte Cooper of Cooper S zou ik hier eens kijken: http://www.mininext.nl. Daar staan alle MINI's die bij de MINI-dealer te koop staan en daar krijg je altijd twee jaar MINI Next garantie bij. Succes met de keuze!
Goede keuze om de Fiat te verruilen voor een echte auto

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoi Coen en welkom hier.
Overweeg ook eens een MINI uit Duitsland te halen. Veel keus daar en dan kun je van een Cooper een Cooper S maken voor hetzelfde geld als je een 2 jaar oude neemt i.v.m. de BPM
MINI Next blijft de veiligste keus als je waarde hecht aan garantie.
Succes met zoeken.
Overweeg ook eens een MINI uit Duitsland te halen. Veel keus daar en dan kun je van een Cooper een Cooper S maken voor hetzelfde geld als je een 2 jaar oude neemt i.v.m. de BPM
MINI Next blijft de veiligste keus als je waarde hecht aan garantie.
Succes met zoeken.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Behalve dan die GP van Hans en die EB van Berthil, die is met al zijn carbon zwaar aan het afslanken!
iDD
coendek schreef:
krijg kriebels van dit forum.. zoveel dikke mini's!!![]()
Behalve dan die GP van Hans en die EB van Berthil, die is met al zijn carbon zwaar aan het afslanken!
iDD
Onze sponsors