Jean's Hyper Blue R53 picture time p9
- jean
- Mod virus alert!

Bericht
ziezo, de eerste performance mod is toegekomen, milltek exhaust, ik kan niet wachten om hem te plaatsen

Ik lees bij de montage instructies:
Smear a small amount of hi-temperature silicon sealant inside each slotted joint or fange face, this will help prevent leaks on startup and prevent the pipes seizing together
Wie kan dit een beetje verduidelijken?

Ik lees bij de montage instructies:
Smear a small amount of hi-temperature silicon sealant inside each slotted joint or fange face, this will help prevent leaks on startup and prevent the pipes seizing together
Wie kan dit een beetje verduidelijken?
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Yep, halfords of de wat betere automaterialenzaak.jean schreef:werner schreef:Ze bedoelen dat je pijpverbindingen gasdicht moet maken met vloeibare uitlaat pakking
vloeibare uitlaat pakking? is dat de hi-temperature silicone sealant?
Waar vind ik dit?
thx
- jean
- Mod virus alert!

Bericht
Gisterenavond met dynolicious aan het spelen geweest op de iphone.
Het beste resultaat dat ik gehaald heb was: 7,15s 0-100km/h en 177hp
Gemiddeld zat ik op 171hp.
Zijn er hier nog mensen die dit getest hebben, zoja welke waarden hebben jullie ingegeven bij instellingen?
bij mij:
gewicht:1246kg
drivetrain loss: 15%
Het beste resultaat dat ik gehaald heb was: 7,15s 0-100km/h en 177hp
Gemiddeld zat ik op 171hp.
Zijn er hier nog mensen die dit getest hebben, zoja welke waarden hebben jullie ingegeven bij instellingen?
bij mij:
gewicht:1246kg
drivetrain loss: 15%
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ik heb die app ook, maar eigenlijk nog nooit de tijd genomen om een goede setup te maken...in mijn CLK kwam ik niet hoger dan 131 PK en in de mini had ik er 267
Moet de juiste positie ff vinden en een goede cradle...
Moet de juiste positie ff vinden en een goede cradle...
- jean
- Mod virus alert!

Bericht
dit is mijn grafiekje van die test, de eerste dip in de gele curve is van eerste naar tweede schakelen, na tweede versnelling ben ik gestopt....

Ik heb ergens op youtube een filmpje gezien waarbij werd bewezen dat die dynolicious vrij nauwkeurig was.
Vanavond wordt de milltek geplaatst en dan ga ik terug testen

Ik heb ergens op youtube een filmpje gezien waarbij werd bewezen dat die dynolicious vrij nauwkeurig was.
Vanavond wordt de milltek geplaatst en dan ga ik terug testen
- jean
- Mod virus alert!

Bericht
Gisterenavond de Milltek geplaatst!
Wat een verschil, bij normaal rijden is het allemaal een beetje zwaarder maar vanaf 4000tpm begint hij echt te blazen.
Super MOD
Ik heb van de gelegenheid ook gebruik gemaakt om de doorgang van de standaard luchtfilter te vergroten doormiddel van
een pvc verbindingsstuk.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2946
Welke van de twee wijzigingen het grootste effect heeft, weet ik niet, maar de auto voelt zoiezo een stuk sneller aan.
Nu op naar de volgende stap: beek tuning
Ik post later foto's
Wat een verschil, bij normaal rijden is het allemaal een beetje zwaarder maar vanaf 4000tpm begint hij echt te blazen.
Super MOD
Ik heb van de gelegenheid ook gebruik gemaakt om de doorgang van de standaard luchtfilter te vergroten doormiddel van
een pvc verbindingsstuk.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2946
Welke van de twee wijzigingen het grootste effect heeft, weet ik niet, maar de auto voelt zoiezo een stuk sneller aan.
Nu op naar de volgende stap: beek tuning
Ik post later foto's
Onze sponsors