Iiig succes met de afhandeling.
vanaf pagina 34, de nieuwe melting silver Cooper S Cabrio
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
In dit geval moet jij kunnen bewijzen dat je tegenpartij de schade heeft veroorzaakt ..
Als er een tegenpartij bekend is zal jouw verzekering waarschijnlijk niet meteen zelf betalen ..
En de verzekering v.d tegenpartij betaald pas uit als er een procesverbaal is opgemaakt tegen de dader ..
In mijn geval ontkende die alles , gevolg telefoontje na telefoontje en steeds van het kastje naar de muur
..
Procesverbaal kwijt en al dat soort dingen meer , hoop echt dat het bij jouw wat vlotter verloopt ..
Als er een tegenpartij bekend is zal jouw verzekering waarschijnlijk niet meteen zelf betalen ..
En de verzekering v.d tegenpartij betaald pas uit als er een procesverbaal is opgemaakt tegen de dader ..
In mijn geval ontkende die alles , gevolg telefoontje na telefoontje en steeds van het kastje naar de muur
Procesverbaal kwijt en al dat soort dingen meer , hoop echt dat het bij jouw wat vlotter verloopt ..
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht
anders is er altijd nog het waarborgfonds mocht de knakker niet verzekerd zijn.
Had ook een keer zo'n geintje, van voor tot achter een in elkaar, spatborden, deuren, krassen en deuken (Ibiza destijds). Buurman had de zwarte lak nog op de bumper zitten maar oom agent kon hem niets maken, geen getuigen.....en een dag later was ik de 2de auto in een trouwstoet.....
Uiteindelijk met succes gebruik kunnen maken van het waarborgfonds, iig veel succes gewenst!
Had ook een keer zo'n geintje, van voor tot achter een in elkaar, spatborden, deuren, krassen en deuken (Ibiza destijds). Buurman had de zwarte lak nog op de bumper zitten maar oom agent kon hem niets maken, geen getuigen.....en een dag later was ik de 2de auto in een trouwstoet.....
Uiteindelijk met succes gebruik kunnen maken van het waarborgfonds, iig veel succes gewenst!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hans,
Succes met de afhandeling en het onder controle houden van de woede...
...snap het maar al te goed...blijf het ongelofelijk vinden dat mensen gewoon doorrijden...schade rijden we allemaal wel eens, maar damz...meld t dan gewoon ff
Succes met de afhandeling en het onder controle houden van de woede...
...snap het maar al te goed...blijf het ongelofelijk vinden dat mensen gewoon doorrijden...schade rijden we allemaal wel eens, maar damz...meld t dan gewoon ff
- H en S
- Volledig MINI minded!

Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Net al gebeld door de politie en de beste meneer. Was zich van geen kwaad bewust en had zogenaamd niets gemerkt.
Komt morgen wel even langs om het verder af te handelen.
Schade valt mee, ik denk de bumper spuiten en nieuwe kunstof wielboog en deel van de bumper maar ook dat laat ik wel door de garage regelen.

Schade valt mee, ik denk de bumper spuiten en nieuwe kunstof wielboog en deel van de bumper maar ook dat laat ik wel door de garage regelen.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hey Hans,
Tjonge jonge, wat een klojo zeg!!!
Gelukkig valt de schade nog mee, maar ik snap je reactie... Ik zou ook helemaal flippen!
Kom je bij ons voor de schade?
Gr. Fabian
Tjonge jonge, wat een klojo zeg!!!
Gelukkig valt de schade nog mee, maar ik snap je reactie... Ik zou ook helemaal flippen!
Kom je bij ons voor de schade?
Gr. Fabian
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Onze sponsors