Kan ik dit ergens custom laten snijden? of moet ik zelf met een snijbrander aan de slag? Of kan ik dit anders ergens bestellen?
iDD
En aangezien ik die nogal eens in mn auto heb zitten...Braspenning Racing schreef:...
Maar zou je het wel doen? Gewone matten hebben veel meer comfort. Zeker als je nog eens dames met hakjes in de auto krijgt
Na vele goede punten gehoord te hebben wat betreft veiligheid is dit de beste.Ivo schreef:Doe het alsjeblieft niet. Leuk voor de Sjonnies met hun Tupperware Golfjes en Calibra's, maar in een MINI hoort dit echt niet thuis naar mijn mening.
al eens bij nagedacht dat ik misschien wel zo een sjonnie ben?Ivo schreef:Doe het alsjeblieft niet. Leuk voor de Sjonnies met hun Tupperware Golfjes en Calibra's, maar in een MINI hoort dit echt niet thuis naar mijn mening.
Ho eens! ik heb nog nooit een petje met een klerenhanger zien rijden! Hooguit een haakje voor die pethorn schreef:traanplaat. kolerehanger in de auto.
wordt een volgend topic 'waar kan je zo'n gehaakt wc-rolhoedje krijgen voor op de hoedenplank?'
petjesforum...![]()
Onze sponsors