PPCS schreef:Ja maar die eigenaar wisselde zo vaak van velgen die heeft ze zeker continue op de stoep kapot gereden
Aanschaf gebruikte Clubman Cooper S
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
wordt tijd dat de pers hiermee aan de slag gaat .... terugroepacties a la Toyota !pimp schreef:Vindt het echt belachelijk dat Mini er een soort struisvogelpolitiek op na houdt;is serieus probleem en het gaat om praktisch nieuwe auto's... zwak....
- pimp
- One wheel wonder

Bericht
Ben vandaag nog bij Breeman in Rotterdam geweest om bij een hot chocolate cooper clubman te kijken maar die is waarschijnlijk al verkocht...
Mini verkoper daar(toffe gast) heeft mijn ratel verhaal aangehoord en vervolgens een 2007 cooper s gestart en een nieuwe 2010 en ze klonken allemaal netzo als degene in Naarden
allemaal ratel...dus ergens ben ik wel gerustgesteld want het schijnt er wel bij te horen,die in Naarden is dus wat dat betreft misschien geen "accident waiting to happen"
Aan de andere kant wil je natuurlijk wel zekerheid als je besluit particulier ZONDER garantie een clubman S te kopen...
zucht...
Mini verkoper daar(toffe gast) heeft mijn ratel verhaal aangehoord en vervolgens een 2007 cooper s gestart en een nieuwe 2010 en ze klonken allemaal netzo als degene in Naarden
Aan de andere kant wil je natuurlijk wel zekerheid als je besluit particulier ZONDER garantie een clubman S te kopen...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Kerel,
Koop liever een MINI met minder opties of een ander model MET garantie...
...hoe lekker de MINI ook is, iedere auto heeft wel eens wat...
...ik raad je echt aan er een met (mini next) garantie te nemen!
Koop liever een MINI met minder opties of een ander model MET garantie...
...hoe lekker de MINI ook is, iedere auto heeft wel eens wat...
...ik raad je echt aan er een met (mini next) garantie te nemen!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
x2!
Ik koop òf nieuw òf een die hooguit 1 jaar is en max. 20000 op de teller heeft staan. Als auto ouder is wel met Premium selectie! Uitzonderingen wil ik maken voor een auto waarvan ik vorige eigenaar ken en weet hoe hij ermee reed.
Ik koop òf nieuw òf een die hooguit 1 jaar is en max. 20000 op de teller heeft staan. Als auto ouder is wel met Premium selectie! Uitzonderingen wil ik maken voor een auto waarvan ik vorige eigenaar ken en weet hoe hij ermee reed.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mini Poeper, wat is "Premium Selectie"?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
BMW zijn tweedehandjes..
Zoals VW MyWay heeft, Peugeot de 'Leeuw'okkazies oid..
Gecontroleerde tweedehands die zeker in orde zijn.
Onze E46 330xd afgegeven na het leasecontract, heeft ons nog 2000+ euro gekost om Premium Selection-waardig te zijn volgens de BMW dealer
Zoals VW MyWay heeft, Peugeot de 'Leeuw'okkazies oid..
Gecontroleerde tweedehands die zeker in orde zijn.
Onze E46 330xd afgegeven na het leasecontract, heeft ons nog 2000+ euro gekost om Premium Selection-waardig te zijn volgens de BMW dealer
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
sowieso, zeker met n mini, zou ik er voor eentje met garantie gaan...
het maakt dus eigenlijk niet uit of de auto nieuw, n jaar of wat ouder isMini Poeper schreef:x2!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Bij MINI is dat MINI Next. 
Ik zet er jaarlijks ook weer de nodige kilometers op en moet bij verkoop ook een interessante auto zijn om in te ruilen.
Bij aankoop van een auto ben ik namelijk ook al bezig met de opvolger.
Huisselectie is vervangen door Premium SelectionMarcel Always Open schreef:Mini Poeper, wat is "Premium Selectie"?
Precies, persoonlijk koop ik òf nieuw òf een die hooguit 1 jaar is en max. 20000 op de teller. Maakt niet uit welk merk...Olaf schreef:het maakt dus eigenlijk niet uit of de auto nieuw, n jaar of wat ouder isMini Poeper schreef:x2!
Ik koop òf nieuw òf een die hooguit 1 jaar is en max. 20000 op de teller heeft staan. Als auto ouder is wel met Premium selectie! Uitzonderingen wil ik maken voor een auto waarvan ik vorige eigenaar ken en weet hoe hij ermee reed.sowieso, zeker met n mini, zou ik er voor eentje met garantie gaan...
Ik zet er jaarlijks ook weer de nodige kilometers op en moet bij verkoop ook een interessante auto zijn om in te ruilen.
Bij aankoop van een auto ben ik namelijk ook al bezig met de opvolger.
Onze sponsors