Ja dat is dus de vraag...Mac Mini schreef:ooh en wat is dat dan?MaVaEe schreef:Keynote Coen!![]()
Aankondiging van nieuwe Apple producten die ik waarschijnlijk weer moet kopen maar ik natuurlijk geen geld voor heb omdat iets anders al prio heeft...

het rijdt op vier bandjes.. en het rijmt op rinieMaVaEe schreef:Ja dat is dus de vraag...Mac Mini schreef:ooh en wat is dat dan?MaVaEe schreef:Keynote Coen!![]()
Aankondiging van nieuwe Apple producten die ik waarschijnlijk weer moet kopen maar ik natuurlijk geen geld voor heb omdat iets anders al prio heeft...
Indien je je laptop op "Standy By" start deze net zo snel op als jouw Ipod. Indien je dan 1x per week even gewoon down gaat en dan opstart blijft alles gesmeerd lopen.Ries schreef:hmm ik zie toch wel wat voordelen. Ik heb nu wel een laptop (pc) maar eer zo'n ding is opgestart. Als ik dat vergelijk met mijn ipod touch. Vooral handig voor 's avonds in de bank een beetje te surfen en mail checken. Het zal voor mij dus niet een 3G versie worden en heb ook niet zo'n flinke HDD nodig.
Mij lijkt het ook handig om hem in een doch te zetten bij je stereo en dan middels frontrow of airtunes lekker door je muziek gaan.
En blijft een leuke gadget van apple
Onze sponsors