Vreemde geluiden (Diesel-, Tractor-, Ratel- geluiden)
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Wat heeft het eigenlijk gekost om het ratelgeluid te herstellen want die van mij begint het ook te krijgen.
Ik ben van Lebbeke maar ben u al een paar keer tegen gekomen in de buurt van Gijzegem.Niet met de mini hoor maar met de motor.Trouwens knappe mini heb je.Mijn vraag is of je tevreden bent van Romein in Aalst want ga normaal bij Daeninck .Clubhouse schreef:Ik ben bij Romein (Aalst) geweest.Jurgen schreef:Ja hoor, de mijne begint het ook te krijgen. Ik dacht mooi de das te ontspringen omdat ik al rond de 55k zit.
Echter hij heeft het niet vaak. tenzij hij stationair draait zou je zo zeggen dat het een diesel is, maar dat had ie altijd al. Of je nu al een uur aan het rijden bent of niet.
Maar is er een goede garage in België die weet van die dieselgeluiden? Want hij heeft het niet echt rap (bij koude start bedoel ik dan). Maar ik wil het toch gemaakt zien.
Of moet ik hem gewoon bij greg binnen steken.
Sinsdien geen geratel meer.
Wat heeft het eigenlijk gekost om het ratelgeluid te herstellen want die van mij begint het ook te krijgen.
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Ja heb ik ook post over gekregen dat ze een nieuwe garage hebben.
Denk niet dat ze persee een ander gebouw moeten voorzien maar gewoon dat ze in de toonzaal compleet moeten gescheiden zijn.
Denk niet dat ze persee een ander gebouw moeten voorzien maar gewoon dat ze in de toonzaal compleet moeten gescheiden zijn.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Is hersteld onder garantie.
ik ben zeer tevreden van Romein zowel van de garage in Aalst als Dendermonde. Alleen heeft Aalst een streepje voor omdat ze meer Mini's doen dan Dendermonde.
Met welke motor rij je? Als je me tegenkomt zwaai dan eens dan weet ik dat jij het bent.
Anders eens een meet & greet?
Mij heeft het 0€ gekost!geertm1969 schreef:Ik ben van Lebbeke maar ben u al een paar keer tegen gekomen in de buurt van Gijzegem.Niet met de mini hoor maar met de motor.Trouwens knappe mini heb je.Mijn vraag is of je tevreden bent van Romein in Aalst want ga normaal bij Daeninck .Clubhouse schreef:Ik ben bij Romein (Aalst) geweest.Jurgen schreef:Ja hoor, de mijne begint het ook te krijgen. Ik dacht mooi de das te ontspringen omdat ik al rond de 55k zit.
Echter hij heeft het niet vaak. tenzij hij stationair draait zou je zo zeggen dat het een diesel is, maar dat had ie altijd al. Of je nu al een uur aan het rijden bent of niet.
Maar is er een goede garage in België die weet van die dieselgeluiden? Want hij heeft het niet echt rap (bij koude start bedoel ik dan). Maar ik wil het toch gemaakt zien.
Of moet ik hem gewoon bij greg binnen steken.
Sinsdien geen geratel meer.

Is hersteld onder garantie.

ik ben zeer tevreden van Romein zowel van de garage in Aalst als Dendermonde. Alleen heeft Aalst een streepje voor omdat ze meer Mini's doen dan Dendermonde.
Met welke motor rij je? Als je me tegenkomt zwaai dan eens dan weet ik dat jij het bent.

Anders eens een meet & greet?
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Momenteel ga ik bij Daeninck omdat ik deze wagen van een klant van hun heb gekocht.Voor onderhoud of herstelling ben ik zeer tevreden hoor.Ook om de wagen af te leveren is geen probleem.Didier Pien de verkoper woont hier in de buurt en hij neemt deze dan mee en ik krijg zijn mini in ruil.
Ik rij met een kawasaki GTR 1400 in grijze kleur.Maar kan ook met een BMW f800s of st zijn.Meestal reed ik langs deze weg omdat je met die werkzaamheden in Aalst binnendoor moest rijden.
Ik zal zeker zwaaien als ik je tegen kom.
Wel onze mini deed dit bij koude start en heb het pas ondervonden wanneer het onlangs zo koud was.Daarvoor had ik het nog nooit ondervonden.Vandaag gestart en er alles normaal maar het is ook niet meer zo koud.
We mogen wel niet vergeten dat het een psa motor is en er nogal snel tik geluiden optreden.Heb tot onlangs ook een C2 VTS gehad en daarvan tikten de injectoren ,iets wat je ook nogal vaak hoort bij de mini.
Ik rij met een kawasaki GTR 1400 in grijze kleur.Maar kan ook met een BMW f800s of st zijn.Meestal reed ik langs deze weg omdat je met die werkzaamheden in Aalst binnendoor moest rijden.
Ik zal zeker zwaaien als ik je tegen kom.
Wel onze mini deed dit bij koude start en heb het pas ondervonden wanneer het onlangs zo koud was.Daarvoor had ik het nog nooit ondervonden.Vandaag gestart en er alles normaal maar het is ook niet meer zo koud.
We mogen wel niet vergeten dat het een psa motor is en er nogal snel tik geluiden optreden.Heb tot onlangs ook een C2 VTS gehad en daarvan tikten de injectoren ,iets wat je ook nogal vaak hoort bij de mini.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Je moet eens proberen als de wagen koud staat hem even verplaatsen een 15 min wachten en dan terug starten.
Ik had het meestal als ik de wagen uit de garage haalde en niet direct doorreed.
Ik zal opletten als ik een moto zie of dat jij het niet bent, maar jij zal mij wel sneller herkennen zeker?

Ik zal opletten als ik een moto zie of dat jij het niet bent, maar jij zal mij wel sneller herkennen zeker?

- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
zal dit eens uitproberen.Ja ik zal u makkelijker herkennen.Het is altijd vervelend als iemand op de motor naar je zwaait.Dan vaag je je meestal af van wie is da nu weer.
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
nou de laatste fix/update zit erop. Weer afwachten hoe lang ik zonder ratel rij. Net zoals bij alle vorige keren... de mini klinkt weer een stuk rustiger en lijkt ook gewoon lekkerder te lopen. Alsof alles weer een keertje goed is vastgeschroefd.
The Member Formely Known As KSTJA0

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Succes man, ik hoop dat het eindelijk eens is opgelost is!
Let us know...dan maak maak ik ook weer eens een rondje dealer

Let us know...dan maak maak ik ook weer eens een rondje dealer
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook 1 jaar na de reparatie vrolijk rond gereden, ook in winterse omstandigheden.
Tot ongeveer 2 a 3 weken geleden.
Ik heb begin 2009 versie 12 v.d. PUMA maatregel in mijn MINI gemonteerd gekregen.
(complete distributie is toen vervangen)
Intussen zitten we op versie 15.
en gaat die van mij volgende week onder het mes.
Volgens mij komt het haast bij iedereen terug.speedy schreef:zijn hier ook mensen die na 1 reparatie nog steeds vrolijk rondrijden of komt het bij iedereen weer terug?
Ik heb ook 1 jaar na de reparatie vrolijk rond gereden, ook in winterse omstandigheden.
Tot ongeveer 2 a 3 weken geleden.

Ik heb begin 2009 versie 12 v.d. PUMA maatregel in mijn MINI gemonteerd gekregen.
(complete distributie is toen vervangen)
Intussen zitten we op versie 15.

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors