Ik zie dat je een fietser bent...?

ik zou voor een schroefset gaan. Minder stug dan alleen verlagingsveren en je kan er lager mee. Schroefset is wel een stuk duurder, maar persoonlijk vind ik het veel beter. Je zou kunnen kijken bij Beek Auto Racing (www.minispeed) voor bijvoorbeeld KW, Weitec, Bilstein etc of je kan Coen (coendek) eens benaderen voor een setje van Cobra. Je kan bij hun overigens ook terecht voorverlagingsveren.HansF schreef:Suggesties voor n verlaging ?![]()
en een JCW uitlaat of een Miltek systeem ?![]()
Grtz.....
OEM ? zegt me even niks ? Origineel E (?) Mini ?????mushrop schreef:ik zou voor een schroefset gaan. Minder stug dan alleen verlagingsveren en je kan er lager mee. Schroefset is wel een stuk duurder, maar persoonlijk vind ik het veel beter. Je zou kunnen kijken bij Beek Auto Racing (www.minispeed) voor bijvoorbeeld KW, Weitec, Bilstein etc of je kan Coen (coendek) eens benaderen voor een setje van Cobra. Je kan bij hun overigens ook terecht voorverlagingsveren.HansF schreef:Suggesties voor n verlaging ?![]()
en een JCW uitlaat of een Miltek systeem ?![]()
Grtz.....
Uitlaat is een kwestie van smaak en of je waarde hecht aan het feit dat de mod's OEM moeten zijn of niet. Over het algemeen is de JCW uitlaat minder luid dan bijvoorbeeld een Milltek of Bastuck. Ook hiervoor kun je terecht bij Beek.
Ik zou voor een Bastuck of Milltek gaan![]()
Suc6!
Onze sponsors