Ze zijn onderweg kerel...thanx for the KarmaMenno schreef: Verder komen er nog een paar ledjes deze kant op, met dank aan Peter, thanks man!!
Menno's Clubman D..
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Klinkt goed Menno !!
Zal deze topic eens goed in de gaten houden , ben benieuwd naar de foto's ..
Geer
Zal deze topic eens goed in de gaten houden , ben benieuwd naar de foto's ..
Geer
- topless works
- Nieuw Lid

Bericht
toch weer mini na die 1, wel een erg vette works, ik heb concurrentie gekregen!
groetjes alex
groetjes alex
life is to short not to have fun!
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Sven en Inim
heb er weer helemaal zin in!!
Moet nog even geduld hebben tot donderdag, gelukkig heb ik dat zoveel
Ik denk dat ik eerst nog even winterbanden om de Schmidt's laat leggen, wie weet ligt er volgende week weer sneeuw
Maar foto's beloof jullie voor volgend weekend!
heb er weer helemaal zin in!!
Moet nog even geduld hebben tot donderdag, gelukkig heb ik dat zoveel
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag wel al mijn comfort knipperlicht binnen gekregen
die miste ik, zo'n goede mod!!
Dit weekend heb ik wat meer tijd, kan ik ook even de binnenkant uitdoen en laten zien, zo cool dat JCW interieur.
I know maar maak liever foto's als er ook iets veranderd isdenizg schreef:Je mag best ook foto's maken en posten zonder die Schmidt er onder hoor
Vandaag wel al mijn comfort knipperlicht binnen gekregen
Dit weekend heb ik wat meer tijd, kan ik ook even de binnenkant uitdoen en laten zien, zo cool dat JCW interieur.
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik was vandaag wat eerder klaar met werken en de slotbout lag op de mat dus ben vanmiddag alvast begonnen met de Schmidt's..auto bij mij in de achtertuin gereden en krik eronder. Na het demonteren van mijn andere velgen meteen even mijn BBK schoongemaakt. Toen de Schmidt's erop en helaas, de remmen zijn te groot voor de Schmidt's
Dus heb ik mijn GP-velgen maar weer gemonteerd en gaan we weer iets anders verzinnen.. Nou hopen dat het morgen ook droog blijft, dan kan ik de binnenkant even uitdoen en maak ik nog wat foto's..

Dus heb ik mijn GP-velgen maar weer gemonteerd en gaan we weer iets anders verzinnen.. Nou hopen dat het morgen ook droog blijft, dan kan ik de binnenkant even uitdoen en maak ik nog wat foto's..

Onze sponsors