Zou wat iedereen hier boven zegt inderdaad ergens anders heen gaan. In elk geval VEEL succes !! hoop dat het nog enigszins gaat meevallen voor je
Ik moet noodgedwongen mijn Mini wegdoen!!! graag advies
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ooh damn zeg, zo'n telefoontje hoop je echt nooit te krijgen. Ik schrok bij m'n vorige auto al toen ik een telefoontje kreeg dat het zo'n 2200,- zou worden i.p.v. de 300 waar ik vanuit ging... ben die klap nog steeds niet te boven. Zo'n prijs zou voor mij ook einde verhaal zijn
Zou wat iedereen hier boven zegt inderdaad ergens anders heen gaan. In elk geval VEEL succes !! hoop dat het nog enigszins gaat meevallen voor je
- NaamRon
- One wheel wonder

Bericht
Neem in ieder geval geen overhaaste beslissing, zo verkopen of inruilen
brengt ook weinig op.
Dus inderdaad winkelen bij verschillende bedrijven, en/ of clubleden informeren, zodat je een eerlijk beeld krijgt van de kosten.
Ik zou in ieder geval Roy even bellen ( spenki ) hij weet gauw wat !!!
In ieder geval succes.
brengt ook weinig op.
Dus inderdaad winkelen bij verschillende bedrijven, en/ of clubleden informeren, zodat je een eerlijk beeld krijgt van de kosten.
Ik zou in ieder geval Roy even bellen ( spenki ) hij weet gauw wat !!!
In ieder geval succes.
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Tjonge.. Wat een ellende.. Maar € 6.500 voor een dynamo stuurbekrachtigingspomp, en radiotor lijkt mij een beetje hoog.. Ik weet niet wat er anders nog defect is aan de MINI.. Maar lijkt mij dat ze het een beetje te hoog hebben aangehouden..
- jimapima
- Nieuwsgierig

Bericht
ow sorry! ik heb een paar dingen er niet bij gezet omdat ik deze zal kan vervangen. ze hebben de banden, remmen, achter remschijven, onderhoudsbeurt en dat soort dingen er bij gezet.
nu zijn de banden en remmen geen probleem maar dat kostenplaatje alleen kom je uit op een slordige 1500,-
ook gaven ze aan dat de motortje van het rechetr raam defect is. nu had ik daar altijd al problemen mee. en is inmiddels ook al 3x vervangen bij hun.
alles wat een beetje bekend is om kapot te gaan bij de mini is al een keer vervangen bij de dealer.
het zijn gewoon bloedzuigers!!! altijd goed onderhouden en dan deze bulshit.... ik snap het gewoon niet.
moet ff goed gaan checken wat ik nu het beste kan doen.
ik sta open voor suggesties!!!
alvast bedankt iedereen!!!
nu zijn de banden en remmen geen probleem maar dat kostenplaatje alleen kom je uit op een slordige 1500,-
ook gaven ze aan dat de motortje van het rechetr raam defect is. nu had ik daar altijd al problemen mee. en is inmiddels ook al 3x vervangen bij hun.
alles wat een beetje bekend is om kapot te gaan bij de mini is al een keer vervangen bij de dealer.
het zijn gewoon bloedzuigers!!! altijd goed onderhouden en dan deze bulshit.... ik snap het gewoon niet.
moet ff goed gaan checken wat ik nu het beste kan doen.
ik sta open voor suggesties!!!
alvast bedankt iedereen!!!
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Kan het me haast niet voorstellen 6500,-
Ophalen dat ding en eens naar een andere garage gaan.
Je mag natuurlijk ook bij mij langs komen maar ik zit in Enschede , maar voor zo'n
bedrag kun je gemakkelijk even een ritje maken naar Enschede.
In principe is toch alleen de dynamo stuk?
Wat de dynamo gaat kosten is niet zo moeilijk uit te rekenen.
Doet je stuurbekrachtigings pomp het ook niet meer, hoe komen ze daar dan bij?
Je hebt er toch gewoon mee gereden tot nu toe en geen last gehad?
Gr Roy
Kan het me haast niet voorstellen 6500,-
Ophalen dat ding en eens naar een andere garage gaan.
Je mag natuurlijk ook bij mij langs komen maar ik zit in Enschede , maar voor zo'n
bedrag kun je gemakkelijk even een ritje maken naar Enschede.
In principe is toch alleen de dynamo stuk?
Wat de dynamo gaat kosten is niet zo moeilijk uit te rekenen.
Doet je stuurbekrachtigings pomp het ook niet meer, hoe komen ze daar dan bij?
Je hebt er toch gewoon mee gereden tot nu toe en geen last gehad?
Gr Roy
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Niet normaal zeg.
Gauw die auto er weg halen,en op zoek gaan naar een second opinion.
Gauw die auto er weg halen,en op zoek gaan naar een second opinion.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zeg ook ophalen en second opinion. Een ritje naar Roy kan je al een hoop besparen, mss heeft hij wel een autoambulance....? Ik zeg maar wat.
6500 euro, mijn god.......
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- WimS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Idd met deze uitspraak ben ik het helemaal eens...........wat een geld zeg 6500 euromushrop schreef:Ik zeg ook ophalen en second opinion. Een ritje naar Roy kan je al een hoop besparen, mss heeft hij wel een autoambulance....? Ik zeg maar wat.
MCS 2004
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben ook wel een beetje nieuwschierig.
Is er al meer bekend?
Is er al meer bekend?
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Onze sponsors