weet er iemand hoe ik mijn macbook pro kan aansluiten op een versterker of stereoketen.
binnenkort is er een feestje en ik wil via de laptop muziek afspelen op grotere boxen.
Het Apple topic
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn iTunes geeft aan dat er, ondertussen, 10 app updates zijn voor mijn iPhone. Echter, als ik dan in iTunes klik om de updates te downloaden, zegt ie dat er geen zijn..!
Ik heb onlangs een paar keer geupdate via de iPhone zelf, maar dat heeft nooit problemen gegeven. Nu staat daar nog 1 update te doen op..
Help?
Ik heb onlangs een paar keer geupdate via de iPhone zelf, maar dat heeft nooit problemen gegeven. Nu staat daar nog 1 update te doen op..
Help?
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Wel wel wel, Apple heeft dus een heel goed jaar gehad 
Want waar we het vorig jaar nog moesten doen met een paar broodjes en twee soorten vruchtsap krijgen we nu champagne en een menu samengesteld door 3 van de best koks in België
Sergio Herman
- Licht gepekelde zalm met groene currycrème
- Ganzenleverganache met truffel en chiboust van Granny Smith
- Couscous-parels met kreeft, venkelgelei en emulsie van slaharten.
Peter Goossens
- Nem - Noordzeekrab - Wakamé - Geconfijte gember
- Goquilles - gerookte paling - kalamansi - koriander
Roger van Damme
- Crème brûlée - Chocolade - spongecake
- Kokos - Passie - Basilicum

Want waar we het vorig jaar nog moesten doen met een paar broodjes en twee soorten vruchtsap krijgen we nu champagne en een menu samengesteld door 3 van de best koks in België

Sergio Herman
- Licht gepekelde zalm met groene currycrème
- Ganzenleverganache met truffel en chiboust van Granny Smith
- Couscous-parels met kreeft, venkelgelei en emulsie van slaharten.
Peter Goossens
- Nem - Noordzeekrab - Wakamé - Geconfijte gember
- Goquilles - gerookte paling - kalamansi - koriander
Roger van Damme
- Crème brûlée - Chocolade - spongecake
- Kokos - Passie - Basilicum

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben wat aan het experimenteren met mijn MBP op de Bravia tv en heb een tijdje geleden van dr.bot zo'n adaptertje gekocht waardoor mini display overgaat naar HDMI en moet zeggen dat ik fantastich beeld krijg op de Sony Bravia maar geen geluid.
Dacht eigenlijk dat dat met HDMI ook moest gaan of moet ik toch nog een part audio kabeltje vd MBP naar de component ingan vd Bravia laten gaan ?
Dacht eigenlijk dat dat met HDMI ook moest gaan of moet ik toch nog een part audio kabeltje vd MBP naar de component ingan vd Bravia laten gaan ?
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Slecht nieuws Che...
While the DisplayPort specification is capable of supporting digital audio, the current[when?] MacBook and MacBook Pro range is unable to provide an audio signal through the Mini DisplayPort, and only does so over USB or the audio line out port instead. This can present a problem to users who intend to connect their computers to HDTVs using a Mini DisplayPort to HDMI adapter. To work around this issue, some third-party manufacturers have created adapters that plug into both the Mini DisplayPort (for video) and a USB port (for audio) or Mini DisplayPort (for video), a USB port (for power) and the optical out (for audio); either option terminating with a single female HDMI connector, thus allowing both video and audio to be channeled over the one HDMI cable.[15]. A company called Kanex planned to start shipping their "Mini DisplayPort to HDMI adapter with audio" in the third quarter of 2009, [16], though after a slight delay finally released two adaptors available from October 2009. One with Mini DisplayPort and USB going into HDMI, showing 1080p video with audio. The other with Mini DisplayPort, USB (used for providing power only), and for the audio a TOSLINK (from the headphone socket or minijack on most Macs) going into HDMI, shows 1080p video with 5.1 digital audio, thus achieving digital stereo/surround sound if required. (Noting here that audio volume is fixed at 100% on the Mac and can only be controlled via the TV.) [17]
While the DisplayPort specification is capable of supporting digital audio, the current[when?] MacBook and MacBook Pro range is unable to provide an audio signal through the Mini DisplayPort, and only does so over USB or the audio line out port instead. This can present a problem to users who intend to connect their computers to HDTVs using a Mini DisplayPort to HDMI adapter. To work around this issue, some third-party manufacturers have created adapters that plug into both the Mini DisplayPort (for video) and a USB port (for audio) or Mini DisplayPort (for video), a USB port (for power) and the optical out (for audio); either option terminating with a single female HDMI connector, thus allowing both video and audio to be channeled over the one HDMI cable.[15]. A company called Kanex planned to start shipping their "Mini DisplayPort to HDMI adapter with audio" in the third quarter of 2009, [16], though after a slight delay finally released two adaptors available from October 2009. One with Mini DisplayPort and USB going into HDMI, showing 1080p video with audio. The other with Mini DisplayPort, USB (used for providing power only), and for the audio a TOSLINK (from the headphone socket or minijack on most Macs) going into HDMI, shows 1080p video with 5.1 digital audio, thus achieving digital stereo/surround sound if required. (Noting here that audio volume is fixed at 100% on the Mac and can only be controlled via the TV.) [17]
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Haha 
Dat weet ik al sinds de eerste maand dat ik hier werk.
We zeggen het vaak hoor: Apple begint waar de logica eindigt...
Een voorbeeld: Stel een klant wilt 20 macs kopen.
Dan moeten wij dus naar Apple bellen voor te vragen of dat mag...
Indien we geen goedkeuring krijgen en gewoon 20 extra macs bestellen dan belt opeens Apple je op om te vragen waarom je opeens extra Macs nodig hebt... En dan no way dat ze die direct uitleveren. Ookal hebben ze er honderden op stock staan

Dat weet ik al sinds de eerste maand dat ik hier werk.
We zeggen het vaak hoor: Apple begint waar de logica eindigt...
Een voorbeeld: Stel een klant wilt 20 macs kopen.
Dan moeten wij dus naar Apple bellen voor te vragen of dat mag...

Indien we geen goedkeuring krijgen en gewoon 20 extra macs bestellen dan belt opeens Apple je op om te vragen waarom je opeens extra Macs nodig hebt... En dan no way dat ze die direct uitleveren. Ookal hebben ze er honderden op stock staan

Onze sponsors