Had je mooi die super gave mods kunnen showen!
Cooperdriver's Clubman picture dump
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zal brace er dan telkens eraf moeten schroeven... Merk je goed verschil?
Weet ik, maar dan zal alles eronder of erboven door moeten. Heb toch te vaak spullen achterin die niet zo plat zijn.Cooperdriver schreef:@ Mini Poeper:
Zoals Ron al zegt, de Beardies kunnen nu vanzelf aan behendigheid doen. De wegligging is er ook door verbeterd en de achterbank kan gewoon opgeklapt worden.
Zal brace er dan telkens eraf moeten schroeven... Merk je goed verschil?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gefeliciteerd Adriaan met al die mooie upgrades. Het staat heel goed op de auto.
Gaan de Beardies nu limbodansen of heb je meestal de achterbank gewoon omhoog geklapt?
Gaan de Beardies nu limbodansen of heb je meestal de achterbank gewoon omhoog geklapt?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

Bericht
Door ikke gepost in afterparty bij het topic Lekker taart eten bij de Mac 8 januari 2010:
Shit, topic van de meet gemist.
Ida en Greg alsnog van Harte gefeliciteerd in ieder geval.
P.S. Is er zoals gebruikelijk op de laatste vrijdag vd maand nog een meet bij de Mac in breda ?
(ik heb nog wat nieuwe mods te showen dan )
Dus bij de eerstvolgende Mac. meet wordt het dan.
(als hij terug is van de dealer )
grtz en breek geen benen hey
Hey Ida aka Spyda je ziet dus niet allesBlont-007 schreef:Adriaaaaaanwaar was je nou vrijdag??
Had je mooi die super gave mods kunnen showen!![]()
Door ikke gepost in afterparty bij het topic Lekker taart eten bij de Mac 8 januari 2010:
Shit, topic van de meet gemist.
Ida en Greg alsnog van Harte gefeliciteerd in ieder geval.
P.S. Is er zoals gebruikelijk op de laatste vrijdag vd maand nog een meet bij de Mac in breda ?
(ik heb nog wat nieuwe mods te showen dan )
Dus bij de eerstvolgende Mac. meet wordt het dan.
(als hij terug is van de dealer )
grtz en breek geen benen hey
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Mini Poeper en Marcel
Ik heb de achterbank meestal plat liggen, en het verschil met de strut merk je wel iets nu.
Ik heb alleen door het weer en de smalle sneeuwbandjes nog niet echt even lekker kunnen sturen om hem uit te testen.
@ Dick: Ik ben al met een bumper projectje bezig.
Ik heb de achterbank meestal plat liggen, en het verschil met de strut merk je wel iets nu.
Ik heb alleen door het weer en de smalle sneeuwbandjes nog niet echt even lekker kunnen sturen om hem uit te testen.
@ Dick: Ik ben al met een bumper projectje bezig.
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja, het mag verklapt worden

Meer foto's zal Adriaan zelf plaatsen, zoals je hierboven ziet had hij ook een camera bij zich
Erg mooi geworden

Meer foto's zal Adriaan zelf plaatsen, zoals je hierboven ziet had hij ook een camera bij zich
Erg mooi geworden
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors