JP's Cooper S R56 >nieuwe foto's pg23<

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
astegerman
4 op een rij!
4 op een rij!

11 jan 2010, 19:01

wat een rotstreek, zulke gasten moeten ze hard aanpakken. Succes met de afhandeling
british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
Ri
Rini

11 jan 2010, 19:03

Wat een g..verse eikel zeg. :klap :evil:
En dan gewoon doorrijden.
Gelukkig zijn er getuigen en een camerashot.

Succes met de afhandeling.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Sterkte man! Ik vind het echt zwaar flut* voor je, en dan draag je nog zo'n zorg voor je mini! Hopelijk komt het allemaal snel in orde. Van wat ik kan zien op de foto is het enkel het achtervleugel? Ik kan me niet inbeelden hoe ik zou reageren moest ik daar zomaar een eikel tegen mijn auto zie rijden en dan nog doodleuk wegrijden ook ...
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

Pfffffffffffff JP wat is dat balen zeg, ik snap zulke mensen niet hoor, met getuigen komt het vast wel goed, maar toch , veel succes met de afwikkeling en hoop dat ze iig ineens de goede kleur kunnen spuiten, MY een van de moeilijkste kleuren vlg mij. :(
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2010, 19:04

Sjee wat is dit?? Zo'n deuk en je voelt niks :? wat een aap!!
Gelukkig heb je zelf niks! Succes met de afhandelingen..
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jan 2010, 19:04

@ Adrenalin ik heb al het 1 en ander rondgebeld en ik heb alle gegevens al. Zelfs waar hij woont enz. Dat is het voordeel als je door een hummer geraakt wordt. Rijden er niet zo veel van rond. Wist het binnen 5 min. :lol: Maar laat de politie het maar uit zoeken als je begrijpt wat ik bedoel :wink:

Heb Politie gelijk gebeld maar die komen niet als je weet wie het was :evil:

@Maaij. De auto shop heeft parkeerplaatsen maar die stonden vol en de plekken die leeg waren, kom ik niet op vanwege de hoogte :wink: van de auto. Dus liet hem aan de kant van de weg staan(Het is ook een rustig industrie terein. Staan heel vaak auto`s) En hij kwam achteruit de parkeerplaats afrijden rijd er tegen aan en rijd vol gas weg! :shock:

@All het komt wel goed op zich valt het mee alleen achterscherm en velg lichte schade maar toch is het een aardige deuk schat de kosten toch op zo`n 5k denk :s
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre op 11 jan 2010, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2010, 19:07

Jeeeee zonde zeg :shock:
En weer zo'n debiel die door rij je zou ze $%^&*( knuppelen
Sucses met de afhandeling
MCS 2004
coendek
Stoepsleutelaar

11 jan 2010, 19:11

holy f**k dude!!! :cry:

dit zijn echt geen leuke dingen.. het is en blijft een auto en herstelbaar maar jezus wat een gezeik voor je!! :(

sterkte en hoop dat die lul ff een goeie douw krijgt van de coppers voor het wegrijden!! f**k!

Sterkte man!

Coen
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2010, 19:24

Jean-Pierre schreef:@ Adrenalin ik heb al het 1 en ander rondgebeld en ik heb alle gegevens al. Zelfs waar hij woont enz. Dat is het voordeel als je door een hummer geraakt wordt. Rijden er niet zo veel van rond. Wist het binnen 5 min. :lol: Maar laat de politie het maar uit zoeken als je begrijpt wat ik bedoel :wink:

Heb Politie gelijk gebeld maar die komen niet als je weet wie het was :evil:

@Maaij. De auto shop heeft parkeerplaatsen maar die stonden vol en de plekken die leeg waren, kom ik niet op vanwege de hoogte :wink: van de auto. Dus liet hem aan de kant van de weg staan(Het is ook een rustig industrie terein. Staan heel vaak auto`s) En hij kwam achteruit de parkeerplaats afrijden rijd er tegen aan en rijd vol gas weg! :shock:

@All het komt wel goed op zich valt het mee alleen achterscherm en velg lichte schade maar toch is het een aardige deuk schat de kosten toch op zo`n 5k denk :s
Wow, ze komen niet eens langs ????????????????? :s :s :s

Mn moeder was laatst door de schuld van een ander tegen een paaltje aangereden (die gooide zn auto ervoor waar hij geen voorrang had, en reed vrolijk verder)
En wat denk je????? Politie staat hier ineens voor de deur, en die zeggen dat mn moeder een aanrijding heeft gehad (terwijl mn moeder nog niet eens thuis was) dus wij mn moeder gebeld en gevraagd.
Nou blijkt, heeft een of andere idioot gebeld dat ze tegen het paaltje was aangereden en stond de politie hier heel mans te vertellen dat ze was doorgereden na een ongeval...

En dat we een rekening van de gemeente kunnen verwachten...
VUILE klootzakken...

Dus wij vragen, heeft die gene die gebeld heeft ook gemeld dat ze voor een andere auto moest uitwijken, en dat dat de reden is geweest dat ze tegen het paaltje aan is gereden?
Agenten, euh nee... maar hebben jullie het kenteken van die auto?
Mn moeder: nee, ik was te druk bezig met uitwijken en remmen :roll:

Maar zo zie je, ze zijn vast bang voor diegene met die Hummer....
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2010, 19:32

Maargoed, je hebt echt niks aan dit soort situaties, ik wens je veel sterkte met de afwikkeling...
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jan 2010, 19:35

Adrenalin Junkie schreef:Maargoed, je hebt echt niks aan dit soort situaties, ik wens je veel sterkte met de afwikkeling...
Ja ik wordt zelf niet snel kwaad en daarom loop ik ook 4keer per week in de sportschool rondt om me hier af te kunnen reageren maar op zo'n moment wordt ik echt woest en het is maar goed dat de S even op dat moment niet starte :shock:

@Coen thansk voor je smsje ik snap het zie je foto's bij de galerie's en daar staat jou ex auto met schade en een lantaarnpaal in het zicht :s

@ ALL thanks voor het medeleven. Het gekke is ik voel me eigen vrij rustig omdat ik weet dat het goed komt. En als hij toch naar de spuiter gaat zat ik te bedenken wat ik nu allemaal meer kan spuiten als hij er toch staat. Maar ik kon zou gaow niks bedenken! :oops:
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre op 11 jan 2010, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2010, 19:36

Sterkte met de afhandeling jp.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

11 jan 2010, 20:03

dude :shock: dat is een flinke deuk :shock: das zwaar klote en dat heeft de bestuurder zeker wel gemerkt :evil: maar idd miss maar goed dat je auto niet starten :wink: maar als ik toch wist wie het was >) najah lost vaak ook niks op daar niet van maar toch :lol: zal er wel zo een zijn die onverzekerd rondrijd ofzo :s Maarja genoeg nu daarover succes kerel met het herstel :wink:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
DiabloPvA
Macciesluiter

11 jan 2010, 20:14

Wooow das nie normaal man, wat een klootviool

succes met het herstel ervan

Terug naar “Show your ride”