Vreemde geluiden (Diesel-, Tractor-, Ratel- geluiden)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mmhh..keep us posted, Tom.
Ik heb er sinds mijn reparatie geen last meer van..
..jij nog steeds de rammel?
Ik heb er sinds mijn reparatie geen last meer van..
..jij nog steeds de rammel?
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
, ik heb een modeljaar 2009 en komende dinsdag gaat'ie naar de garage............
JaFred schreef:Is dit bij de nieuwe S'jes nog steeds een probleem?

- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Dat snap je dan niet he, dat als er een probleem bekend is het niet eerst oplossen voordat ze de auto weer gaan leveren!
Dan zal de productie wel te lang stil staan.....
Dan zal de productie wel te lang stil staan.....
parklaneworks schreef:JaFred schreef:Is dit bij de nieuwe S'jes nog steeds een probleem?, ik heb een modeljaar 2009 en komende dinsdag gaat'ie naar de garage............
- Sid
- Volledig MINI minded!
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Allang geen garantie meer maar mocht mijn motorblok ineens naar de klote gaan.........
Dat is mooi klote maar het verbaasd mij niets. Been there, hier ook nog steeds van tijd tot tijd het gerammel.Sid schreef:zoals sommige weten is bij mij alweer een tijd geleden de uitgebreide fix uitgevoerd. auto een week kwijt geweest, het hele verhaal. nougoed allemaal prima, probleem was weg...
tot gisteren. rammelen als de ziekte! leuk, buiten de garantie![]()
Allang geen garantie meer maar mocht mijn motorblok ineens naar de klote gaan.........
your non average MINI driver
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die van mij heeft er sinds kort ook weer last van, na een complete vervanging van de distributie 1 jaar geleden is het ratel en dieselgeluid opeens weer terug. Het is dus 1 jaar en 15.000 km goed gegaan.
De auto kan aanstaande woensdag de reparatie in en nu maar hopen dat die 5e of 6e versie van de PUMA maatregel een keer een definitieve oplossing is.
Het is eigenlijk van de gekke dat dit probleem nog steeds niet definitief is opgelost.
Gelukkig kan bij mij de reparatie nog net voor het einde van de garantieperiode uitgevoerd worden.
Ik zag bij het maken van de afspraak ook Jan (parklaneworks) nog, heeft een 2009 model en deze heeft er ook al last van.
Ik zal na de reparatie weer een uitdraai vragen van wat er allemaal gedaan is en welke onderdelen ( inclusief onderdeelnummers) er vervangen zijn.
keep you all posted.
Adriaan

Die van mij heeft er sinds kort ook weer last van, na een complete vervanging van de distributie 1 jaar geleden is het ratel en dieselgeluid opeens weer terug. Het is dus 1 jaar en 15.000 km goed gegaan.
De auto kan aanstaande woensdag de reparatie in en nu maar hopen dat die 5e of 6e versie van de PUMA maatregel een keer een definitieve oplossing is.
Het is eigenlijk van de gekke dat dit probleem nog steeds niet definitief is opgelost.
Gelukkig kan bij mij de reparatie nog net voor het einde van de garantieperiode uitgevoerd worden.
Ik zag bij het maken van de afspraak ook Jan (parklaneworks) nog, heeft een 2009 model en deze heeft er ook al last van.
Ik zal na de reparatie weer een uitdraai vragen van wat er allemaal gedaan is en welke onderdelen ( inclusief onderdeelnummers) er vervangen zijn.
keep you all posted.
Adriaan
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sowieso, als een probleem dat je binnen de garantieperiode hebt gemeld zich buiten de garantieperiode nog steeds (of weer) voordoet kunnen ze daar moeilijk kosten voor in rekening brengen.
Je hebt toch ook garantie op reparatie? Zou dat anders wel even vast laten leggen.Cooperdriver schreef:Gelukkig kan bij mij de reparatie nog net voor het einde van de garantieperiode uitgevoerd worden.
Sowieso, als een probleem dat je binnen de garantieperiode hebt gemeld zich buiten de garantieperiode nog steeds (of weer) voordoet kunnen ze daar moeilijk kosten voor in rekening brengen.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op reparaties heb je sowieso garantie (ik dacht iets van 6 maanden)
Klopt helemaal, maar dan moet je wel kunnen aantonen dat de problemen er al waren voor het aflopen van de garantie. Een aangetekende brief sturen naar de dealer waarin je de problemen omschrijft om jezelf in te dekken. (in je garantieperiode)MiniBeardie XL schreef:Je hebt toch ook garantie op reparatie? Zou dat anders wel even vast laten leggen.Cooperdriver schreef:Gelukkig kan bij mij de reparatie nog net voor het einde van de garantieperiode uitgevoerd worden.
Op reparaties heb je sowieso garantie (ik dacht iets van 6 maanden)
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors