Na mijn aanmelding eind vorig jaar, heb ik me reeds voorgesteld in het forum, Who are u.
Nu is het tijd om onze RIDE voor te stellen.
Voor sommige van jullie een reeds bekende Mini, aangezien de "vorige" bestuurder, ook lid is van deze NewMiniClub !
Het betreft een Mini Cooper Chili S uit 2004 in de kleur: Electric Blue.
Het interieur is stof / leder combinatie, in de kleur: Satellite lapis blue.
De interieurpanelen zijn uitgevoerd in hoogglans zilver.
Voor de winter ligt er een setje zwarte S-spoke velgen onder, 7Jx17 205/45R17 met Dunlop runflat banden.
Voor de zomer ligt er een setje R95 JCW velgen klaar, 18 inch, ook met Dunlop runflat banden.
De mini is erg goed uitgerust met o.a.:
Automatische Stabiliteits en Tractiecontrole (ASC+T), Sportonderstel Plus, Multifunctioneel stuurwiel met cruise control, Met leder bekleed 3-spaaks sportstuurwiel, Buitenspiegels en ruitensproeiers verwarmd, Witte striping op motorkap, Visibility-pakket (verwarmde voorruit met regensensor, lichtsensor en automatisch dimmende binnenspiegel).
Dak en kappen buitenspiegels in wit uitgevoerd, Panorama dak, Velours matten, Gevarendriehoek en verbanddoos, automatisch dimmende binnenspiegel, Zithoogteverstelling passagiersstoel, Middenarmsteun voor, incl. opbergmogelijkheid, Sportstoelen, Opbergpakket (afsluitbaar dashboardkastje, netten aan voorstoelen), Elektrisch verwarmde voorstoelen,
Parc Distance Control (PDC) achter, Mistlampen voor, Xenon lampen voor dimlicht (inclusief koplampsproeiers en automatische lichthoogteregeling), Airconditioning, automatisch, Boordcomputer met verbruiksberekening, Lichtpakket, Boordmonitor met navigatiesysteem, CD frontloader (facelift model met MP3), CD wisselaar voor 6 CD's, Verstralers chroom, Originele Olietemperatuurmeter & spanningmeter, Aerodynamic Kit
Een erg complete "kleine" auto dus !
De auto is ter "vervanging" gekomen van een VW Polo, maar dit is ECHT heel andere kost !! Wat n GEWELDIGE auto !
De andere (gezins)auto die we rijden is een Vw Passat Variant 2.0 FSI, waarover we ook erg tevreden zijn, maar t rijden in de Mini, zorgt elke keer voor een grote glimlach op je gezicht ! HEERLIJK gewoon ! De weersinvloeden zijn nu van dien aard dat volledig gaan met de Mini er nu even niet inzit, kijk dus ook al heel erg uit naar t betere weer, en het voorjaar !!!
Grtz HansF

De foto's laten zien wat ik bedoelde met de "weersinvloeden" (!) Indien het weer beter is, zal ik andere foto's maken en plaatsen. Staan op pagina 3

De "zomervelgen":

Dit is onze "andere auto":

Zal indien de zomervelg er weer onder zitten, foto's maken van de VW incl zomervelg.
Staan op pgn 7 !