Petitie voor Sharpsafer!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- snans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik vind dat zolang je thuis woont, je volgens de regels van je ouders moet volgen.
Als dat je niet aanstaat, dan ga je maar alleen wonen.
je zal in je leven wel meer geconfronteerd worden met regels en beperkingen. als je telkens iemand anders nodig hebt om het voor jou op te lossen (petitie) vind ik het maar zielig.
(hou je niet in met de negatieve karma
)
je zal in je leven wel meer geconfronteerd worden met regels en beperkingen. als je telkens iemand anders nodig hebt om het voor jou op te lossen (petitie) vind ik het maar zielig.
(hou je niet in met de negatieve karma
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zolang je het 100% zelf betaalt lijkt mij er geen vuiltje aan de lucht en draag je ook 100% de verantwoordelijkheid. Zeker als de auto ook op jouw naam staat ... en dan is het gewoon
paps.
Alleen
is het bij Sharp dat niet helemaal het geval. Je paps denkt op een of ander manier mede-eigenaar te zijn van de auto. Afgezien van de 20% medefinanciering ... of gift weet ik het fijne er niet van
Zo geldt het ook voor stellen .. als je samen besluit een auto te kopen dan is het helemaal niet vreemd dat wederhelft ook even mee beslist. Uiteraard is de één meer een Minioot dan de ander en levert dat wat discussie ... het hebben van een Mini is immers het hebben van een doorgeschoten hobby maar je moet daardoor ook geen belegde boterham minder om gaan eten.
Alleen
Zo geldt het ook voor stellen .. als je samen besluit een auto te kopen dan is het helemaal niet vreemd dat wederhelft ook even mee beslist. Uiteraard is de één meer een Minioot dan de ander en levert dat wat discussie ... het hebben van een Mini is immers het hebben van een doorgeschoten hobby maar je moet daardoor ook geen belegde boterham minder om gaan eten.
- snans
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik ben verantwoordelijk voor mezelf, en bijgevolg verantwoordelijk voor mijn daden.
zolang je thuis woont, zijn je ouders verantwoordelijk voor je.Fred schreef:Helemaal niets mis met deze petitie.
ow en snans ... bend the rules, rule the bends. live your life? Haal dat dan maar uit je onderschrift ...
ik ben verantwoordelijk voor mezelf, en bijgevolg verantwoordelijk voor mijn daden.
- sharpsafer
- Mod virus alert!

- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
Rare discussie ....
In Nederland ben je op de dag dat je 18 wordt handelingsbekwaam en wordt je volledig verantwoordelijk gesteld voor alles wat je doet en laat. Je paps en mams hebben dan nagenoeg niets meer over je te zeggen en bepaal je en heb je je eigen leven.
Ook als je nog bij je ouders thuis woont dan heb je, voor de goede vrede, wel te houden aan de huisregels maar voor de rest wordt je geacht een zelfstandig denkend mens te zijn en onafhankelijk beslissingen te kunnen nemen.
In Nederland ben je op de dag dat je 18 wordt handelingsbekwaam en wordt je volledig verantwoordelijk gesteld voor alles wat je doet en laat. Je paps en mams hebben dan nagenoeg niets meer over je te zeggen en bepaal je en heb je je eigen leven.
Ook als je nog bij je ouders thuis woont dan heb je, voor de goede vrede, wel te houden aan de huisregels maar voor de rest wordt je geacht een zelfstandig denkend mens te zijn en onafhankelijk beslissingen te kunnen nemen.
- @mr
- Bijna verslaafd

Bericht
Maar als oplossing. gewoon die set eronder knallen op de hoogste stand en dan langzaam naar beneden schroeven.. of werkt dat zo niet
Spijker op zijn kop ... ik heb dat probleem ook.mushrop schreef:Ik hoef trouwens niet met m'n ouders te discusieren, maar met 'n vrouw... (even voor de duidelijkheid)
dus ook nadat je geen verantwoordng hoeft af te leggen aan je ouders, is er vast wel iemand anders die het niet wil...
Maar als oplossing. gewoon die set eronder knallen op de hoogste stand en dan langzaam naar beneden schroeven.. of werkt dat zo niet
- @mr
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik begrijp niet wat de bepaling wat te doen met je eigen auto te maken heeft met thuiswonen.
Maar geen negatieve Karma.. ieder heeft recht op zijn/haar mening.
Ar.
Zo.. zet jij je eens lekker op ramkoers zeg.snans schreef:Ik vind dat zolang je thuis woont, je volgens de regels van je ouders moet volgen.
(hou je niet in met de negatieve karma)
Ik begrijp niet wat de bepaling wat te doen met je eigen auto te maken heeft met thuiswonen.
Maar geen negatieve Karma.. ieder heeft recht op zijn/haar mening.
Ar.
- @mr
- Bijna verslaafd

Bericht
Trouwens.. die financiering van je vader.. is dat financial of operational lease ;-)
Bij het eerste ben je wel 100% eigenaar van je auto en heet je vader alleen maar een geldelijke vordering.
Ik had vroeger iets soortgelijks met motorrijden. "Over mijn lijk" waren mijn vaders wijze woorden... na het overleggen van de familie-fotoalbums uit de oude doos, waar hij met zijn kuif achterover met een BSA over een schans van 1.5 meter hoog aan het razen was, was de discussie snel van tafel en had ik mijn motorfiets
Bij het eerste ben je wel 100% eigenaar van je auto en heet je vader alleen maar een geldelijke vordering.
Ik had vroeger iets soortgelijks met motorrijden. "Over mijn lijk" waren mijn vaders wijze woorden... na het overleggen van de familie-fotoalbums uit de oude doos, waar hij met zijn kuif achterover met een BSA over een schans van 1.5 meter hoog aan het razen was, was de discussie snel van tafel en had ik mijn motorfiets
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors