Adapter 4 x 100 naar 4 x 114
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Adapter 4 x 100 naar 4 x 114
weet iemand of er adaptors zijn van 4 x 100 naar 4 x 114 en als ze er zijn of dit veilig is...
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
SCC heeft ze, maar zijn wel 30mm per kant dik!
kost zo'n €173 per paar zie ik op hun site.
Gr
kost zo'n €173 per paar zie ik op hun site.
Gr
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...damz...prijzig geintje...
Wat is het adres van de site? alsd ik google op scc krijg ik (te) veel hits...

Wat is het adres van de site? alsd ik google op scc krijg ik (te) veel hits...
- sharpsafer
- Mod virus alert!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Daarom heb ik ook adaptors nodig zodat ik andere wielen kan monterenMini Poeper schreef:Maakt toch niet uit of ze veilig zijn! Je rijdt ook met ROTA's rond!

- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Niet goed mss?
Zijn toch mooie velgen joh!GreyCooperS schreef:Daarom heb ik ook adaptors nodig zodat ik andere wielen kan monterenMini Poeper schreef:Maakt toch niet uit of ze veilig zijn! Je rijdt ook met ROTA's rond!
Niet goed mss?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ja hoor, zijn mooie velgen en zijn in nieuwstaat
Rota staat echter bekend om de mindere kwaliteit...ligt er denk ik maar net aan wat je ervaringen zijn en hoe je de wielen gebruikt...
Ik zou er nooit een circuit mee opgaan, maar met mijn 12K per jaar aan km is het prima te doen...leuke modellen en zijn betaalbaar...

Rota staat echter bekend om de mindere kwaliteit...ligt er denk ik maar net aan wat je ervaringen zijn en hoe je de wielen gebruikt...
Ik zou er nooit een circuit mee opgaan, maar met mijn 12K per jaar aan km is het prima te doen...leuke modellen en zijn betaalbaar...
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Gewoon omdat er een paar foto's op het net circuleren wil dit toch niet zeggen dat het rommel is??
Ik heb al andere DURE (BBS) merken in evenveel stukken zien liggen hoor
Flauwe zever Peter....GreyCooperS schreef: Rota staat echter bekend om de mindere kwaliteit...
Gewoon omdat er een paar foto's op het net circuleren wil dit toch niet zeggen dat het rommel is??
Ik heb al andere DURE (BBS) merken in evenveel stukken zien liggen hoor

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik verwoord het wss verkeerd :-)
Het is bekend dat sommige mensen Rota van mindere kwaliteit vinden.
Ik ben aan mn 2e set bezig en heb nieuwe op het oog. Die zijn alleen een andere steek dus vandaar de adaptor vraag...ik ben gewoon tevreden over Rota.
... No harm intended :-)
Het is bekend dat sommige mensen Rota van mindere kwaliteit vinden.
Ik ben aan mn 2e set bezig en heb nieuwe op het oog. Die zijn alleen een andere steek dus vandaar de adaptor vraag...ik ben gewoon tevreden over Rota.
... No harm intended :-)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Haha... Vrees alleen voor de et waarde icm de adaptors. Mss kan ik beter eea laten omboren. In t weekend eens ff goed rekenen :-)
Onze sponsors