zijn er ook werkplaats cd of boeken van de new mini (cooper)
Wiellagers voor vervangen
- JennyStyle
- 4 op een rij!

- Locatie: Nieuw Vennep
Bericht
Wiellagers voor vervangen
iemand ervaring met het vervangen van de wiellagers voor
, is er al een topic..hierover geweest..
zijn er ook werkplaats cd of boeken van de new mini (cooper)
zijn er ook werkplaats cd of boeken van de new mini (cooper)
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
........is een verwend nest!!
- JennyStyle
- 4 op een rij!

- Locatie: Nieuw Vennep
Bericht
oke.... ben wel handig maar heb je een link of een uitgebreide stapsgewijze werk omschrijving zodat ik zelf aan de bak kan, heb je bv speciaal gereed schap nodig?...
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
........is een verwend nest!!
- sharpsafer
- Mod virus alert!

- Locatie: kortrijk
Bericht
Gelijk je cardan hoezen vervangen ook terwijl je bezig bent..
Gr
Ja, je hebt een lager trekker en duwer nodig, anders krijg je die nooit eruit of erin.fam.nibte schreef:oke.... ben wel handig maar heb je een link of een uitgebreide stapsgewijze werk omschrijving zodat ik zelf aan de bak kan, heb je bv speciaal gereed schap nodig?...
Gelijk je cardan hoezen vervangen ook terwijl je bezig bent..
Gr
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Hoi:
Van die trekker klopt niet.
Het is allemaal gewoon schroefwerk.
Het is nl een complete naaf die je vervangen moet en daar zit het lager reeds in.
Als je een nw naaf koopt dan zie je zo hoe het zit.
Het is niet moeilijk, alleen je aandrijf as,remklauw,fusee/stuur kogels e.d los maken.
Aandrijf as hoeft niet uit de bak, alleen de grote moer er af draaien.
Als je van de veerpoot de fusee en stuurkogels los hebt gemaakt kun je veerpoot
zo iets naar buiten trekken en de aandrijf as uit de veerpoot trekken.
Daarna de naaf/lager er af schroeven.
ps ook even stbilisator stangetje de onderste moer er af doen.
Gr Roy
Van die trekker klopt niet.
Het is allemaal gewoon schroefwerk.
Het is nl een complete naaf die je vervangen moet en daar zit het lager reeds in.
Als je een nw naaf koopt dan zie je zo hoe het zit.
Het is niet moeilijk, alleen je aandrijf as,remklauw,fusee/stuur kogels e.d los maken.
Aandrijf as hoeft niet uit de bak, alleen de grote moer er af draaien.
Als je van de veerpoot de fusee en stuurkogels los hebt gemaakt kun je veerpoot
zo iets naar buiten trekken en de aandrijf as uit de veerpoot trekken.
Daarna de naaf/lager er af schroeven.
ps ook even stbilisator stangetje de onderste moer er af doen.
Gr Roy
- jerogre
- One wheel wonder

- Locatie: Den Helder
Bericht
Bij mij is vorige week een wiellager vervangen rechtsvoor. Nu lees ik dat daarbij je aandrijfas los moet. Nu was ik vanavond op visite en kan ik niet meer wegrijden vanuit z'n 1. Vanuit alle versnelling geprobeerd, maar ik kwam niet vooruit. Motor klinkt gewoon goed. Kan ht ermee te maken hbbn dat ze de aandrijfas niet goed hbbn teruggemonteerd?
editje: aandrijfas gebroken
editje: aandrijfas gebroken
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors

















