hoihoi
is allemaal ff anders gelopen..maar gisteren eindelijk weer aan mn classic gewerkt.
ik kan tot na de spuiter er niks meer aan doen..uu ja thuis onderdelen schoon maken.
we hebben gisteren besloten dat we de saaie grijze brooklands gaan omtoveren tot een heuze kleine broer van onze pino(new mini)
hij wordt geel met een zwart dak..midden klok er in enz enz
we willen ook kijken of we het voor mekaar krijgen op een nette manier om er een luchthapper van een s in te zetten net als onze cooper.
zo snel hij gespoten is zet ik foto's op de site..
groetjes
pjé(eat)
The story of the brooklands hij is thuis
- pje en daan
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, laat zien joh. Ben benieuwd.
Vind een classic soms ook wel gaaf. ben er zowat in geboren.
Een Austin Seven. Ik zal er is eens wat van op het forum gooien. Wel omslachtig. Mijn Pa maakte vroeger altijd dia's. Dus weet niet of dat gaat lukken.
M'n moeder was een echte Mini-freak. Op een dag had ze er een dubbele uitlaat onder laten sleutelen, zonder dat de man des huizes er van wist.Het knalde letterlijk toen thuis.
Maar zij was hiermee wel trendzetter en op weg naar een Cooper S. Haha. En ik maar achterin mee hobbelen met die roffelende knalpijp.
Was veel herrie, kan ik me nog herinneren.Vooral bij het stoplicht stond ze flink te gassen en maar omkijken
of dat men het wel hoorde. Het was toen wel uniek dat een vrouw zich zo gedroeg.
Ze is nu 65 en scheurt nog even hard. Als het lukt zal ik met trots de toenmalige Austin ook hier plaatsen. Maar eerst die van jouw met die luchthapper

Zoiets maar dan een Austin

Vind een classic soms ook wel gaaf. ben er zowat in geboren.
M'n moeder was een echte Mini-freak. Op een dag had ze er een dubbele uitlaat onder laten sleutelen, zonder dat de man des huizes er van wist.Het knalde letterlijk toen thuis.

Zoiets maar dan een Austin

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- pje en daan
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Inimini
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
Ehm, ik mis een spatbord??? moet dat niet worden meegespoten?
mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl
http://www.brabantsminigenootschap.nl
- pje en daan
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
hoihoi
de sportpack's liggen in de auto en de deuren en motorkap achterklem en deuren staan binnen..en het scherm moet er nog op.
de auto wordt geel met vanaf de onderkant van de ramen zwart en het dak ook.
de verbreders worden ook geel...heb nu een paarkeer zwarte sportpack's gezien op een rode auto of een andere mini ..maar vind dat te afstekend en niet mooi
vandaar..
zal eens kijken of ik de fotoshop foto kan krijgen op dit forum
groetjes
pjé(eat)
de sportpack's liggen in de auto en de deuren en motorkap achterklem en deuren staan binnen..en het scherm moet er nog op.
de auto wordt geel met vanaf de onderkant van de ramen zwart en het dak ook.
de verbreders worden ook geel...heb nu een paarkeer zwarte sportpack's gezien op een rode auto of een andere mini ..maar vind dat te afstekend en niet mooi
vandaar..
zal eens kijken of ik de fotoshop foto kan krijgen op dit forum
groetjes
pjé(eat)
- pje en daan
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
kijk hier een fotoshop foto..nee hij bestaat dus nog niet.....
de eerste is met een geel dak maar die moet zwart worden

de tweede heb ik zelf proberen zwart te maken niet helemaal gelukt ..maar toch een idee

en dan een dikke mini natuurlijk met 13"wielen en sportpack verbreders
groetjes
pjé(eat)

de tweede heb ik zelf proberen zwart te maken niet helemaal gelukt ..maar toch een idee

groetjes
pjé(eat)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

best wel veel werk om alles schoon te krijgen,en om alles er uit te halen wat nog goed is.
je zou zeggen ...weg gooien en nieuw er in maar ik vind het juist leuk om zo veel mogelijk oude onderdelen te kunnen her gebruiken.
anders had ik net zo goed een kant en klare 98er mini kunnen kopen
binnen 2 weken staat hij bij de spuiter en hoop 1 december hem klaar te hebben en gekeurd..met kenteken...of wel rij klaar(maken)
groetjes
pjé(eat)

best wel veel werk om alles schoon te krijgen,en om alles er uit te halen wat nog goed is.
je zou zeggen ...weg gooien en nieuw er in maar ik vind het juist leuk om zo veel mogelijk oude onderdelen te kunnen her gebruiken.
anders had ik net zo goed een kant en klare 98er mini kunnen kopen
binnen 2 weken staat hij bij de spuiter en hoop 1 december hem klaar te hebben en gekeurd..met kenteken...of wel rij klaar(maken)
groetjes
pjé(eat)
- Nexus
- Bijna verslaafd

Bericht
Supercool!pje en daan schreef:kijk hier een fotoshop foto..nee hij bestaat dus nog niet.....
groetjes
pjé(eat)
- pje en daan
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
kwiebel...vind een zeemax mooi op een andere classic mini niet op die van mij..maar hij wordt wel gewoon lekker breed
groetjes
pjé(eat)
groetjes
pjé(eat)
Onze sponsors